  • 11. Data: 2014-06-24 08:39:04
    Temat: Re: Dysk do NAS - jaka seria?
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Irokez nabazgrał(a):

    > On parkuje głowice ale nie zatrzymuje talerzy.

    Jak dobrze że mój Green w Qnapie tego nie wie ... cisza i spokój ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-06-24 08:56:53
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Chris wrote:

    > Jak dobrze że mój Green w Qnapie tego nie wie ... cisza i spokój ..

    Mój green spięty w raid1 z samsungiem niestety parkował głowicę
    (ilość parkowań w innym poście) i mimo że mój pecet nie jest cichy
    to "pykanie" parkującej głowicy było słyszalne i kuło w ucho.

    Grzegorz Woźniak
    xmpp:skinek_at_jabster_pl

  • 13. Data: 2014-06-24 09:01:48
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    wozniak grzegorz nabazgrał(a):

    > Mój green spięty w raid1 z samsungiem niestety parkował głowicę
    > (ilość parkowań w innym poście) i mimo że mój pecet nie jest cichy
    > to "pykanie" parkującej głowicy było słyszalne i kuło w ucho.

    Może stoi za daleko ale nic nie słyszę żeby pracowało nawet jak jest cisza w
    pokoju.

    Co do wyboru dysków do ciągłej pracy to mamy teraz RED i PURPLE jak by co :)

    RED = NAS
    PURPLE = 24/7

    Takie są oznaczenia wedle WD, cena obu dokładnie taka sama.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-06-24 09:17:49
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/06/2014 07:14, Chris wrote:

    > Kup WD RED i nie zastanawiaj się nad innymi.

    Popieram.

    > A mi padł jeden ostatnio :)

    No ja to nie jestem dobrym przykladem na pady jakiegokolwiek sprzetu. Padl
    mi raz w zyciu dysk, taki z ery 10 GB seagate ale juz nie pamietam
    okolicznosci. Mozliwy powod, to ze u mnie wszystkie komputery pracuja
    non-stop, znaczy amatorsko non-stop, jak jakis upgrade to raz w miesiacu
    sie zrestartuje.

  • 15. Data: 2014-06-24 10:01:42
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Nie chodzi o dysk "w" NAS (w takim przypadku usypianie dysków jest obsługiwane przez
    oprogramowanie NAS, podobnie jak wentylator w
    niektórych NAS), ale o dodatkowy dysk podłączony do NAS lub do tunera telewizyjnego
    przez kabelek USB.
    Gdzieś w FAQ-u do swojego NAS wyczytałem, że oprogramowanie NAS nie obejmuje
    usypiania dysku zewnętrznego (dodatkowego, po USB).
    Brak usypiania jak dla mnie dyskwalifikuje takie rozwiązanie (z uwagi na hałas).

    -----

  • 16. Data: 2014-06-24 10:02:41
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A w takim razie po co parkuje?

    -----

  • 17. Data: 2014-06-24 10:27:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-24 09:01, Chris wrote:

    > Co do wyboru dysków do ciągłej pracy to mamy teraz RED i PURPLE jak by
    > co :)
    >
    > RED = NAS
    > PURPLE = 24/7

    A nie przypadkiem RED dla NAS pracujacego 24x7, a Purple po prostu
    do zapisu wideo pozbawionego wypadania klatek w przypadku pojedynczego
    bledu zapisu?

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2014-06-24 11:40:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-24 10:27, elmer radi radisson pisze:

    > A nie przypadkiem RED dla NAS pracujacego 24x7, a Purple po prostu
    > do zapisu wideo pozbawionego wypadania klatek w przypadku pojedynczego
    > bledu zapisu?

    Oznaczenie na dysku to RED = NAS, PURPLE = 24/7
    Do Zapisu video są dyski WD AV-GP

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-06-24 12:51:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-06-24 11:40, Chris wrote:

    > Oznaczenie na dysku to RED = NAS, PURPLE = 24/7
    > Do Zapisu video są dyski WD AV-GP

    To widocznie sobie reorganizuja portfolio produktow, bo to samo pisza
    wlasnie o Purple
    http://www.wdc.com/pl/products/products.aspx?id=1210

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2014-06-24 12:56:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-24 12:51, elmer radi radisson pisze:

    > To widocznie sobie reorganizuja portfolio produktow, bo to samo pisza
    > wlasnie o Purple
    > http://www.wdc.com/pl/products/products.aspx?id=1210

    Dublują produkty ?

    http://www.wdc.com/pl/products/products.aspx?id=170