  • 1. Data: 2009-01-18 23:18:03
    Temat: Dwa pytania dotyczące notebooka
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    mam notebooka HP Pavilion dv9770ew. Mam dwa pytania:
    1) gdzie i jak zakupić do niego lepszą karte grafiki niż aktualna (nVidia
    GeForce 8400M GS) ? Szukałem na Allegro ale albo nie umiem szukać albo nic
    tam nie ma.
    2) gdzie do tego notebooka zakupić same klawisze do klawiatury (czarne
    plastikowe) ? Czy wogóle są one dostepne jako oddzielny produkt ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-18 23:24:18
    Temat: Re: Dwa pytania dotyczące notebooka
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    jestes pewny, ze nie jest wlutowana na plycie?

    masz na mysli zakup paru sztuk? zob ebay.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-01-19 09:06:49
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > 1) gdzie i jak zakupić do niego lepszą karte grafiki niż aktualna
    > (nVidia GeForce 8400M GS) ? Szukałem na Allegro ale albo nie umiem

    A była W TYM modelu lepsza/inna?

    > 2) gdzie do tego notebooka zakupić same klawisze do klawiatury (czarne
    > plastikowe) ? Czy wogóle są one dostepne jako oddzielny produkt ?

    Albo nowa klawiatura, albo inna zniszczona jako dawca.

  • 4. Data: 2009-01-19 11:28:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Nex@pl pisze:

    > Albo nowa klawiatura, albo inna zniszczona jako dawca.

    A nowa, to cena ~300 zł.

  • 5. Data: 2009-01-19 20:24:30
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 19 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 0:18 *Piotrek* napisał(a):

    > 1) gdzie i jak zakupić do niego lepszą karte grafiki niż aktualna (nVidia
    > GeForce 8400M GS) ? Szukałem na Allegro ale albo nie umiem szukać albo nic
    > tam nie ma.

    Nie ma takiej mozliwości, przeciez laptopy nie są do grania :P, to po co
    zmieniać grafę?

    > 2) gdzie do tego notebooka zakupić same klawisze do klawiatury (czarne
    > plastikowe) ? Czy wogóle są one dostepne jako oddzielny produkt ?

    Raczej nie, chyba że ktos sprzedaje zepsutą, generalnie kupuje sie nowa
    klawiature.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,