    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Druty w oponie.
    Date: Mon, 11 Jan 2010 11:57:24 +0100

    Witam. Obchodząc dziś samochód dookoła zauważyłem niepokojącą rzecz: z
    tylnej lewej opony wystają takie druty:

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/
    (przepraszam za kiepską jakość zdjęć, miałem przy sobie tylko komórkę).

    Mają po ok 10-15 cm długości i są dość dobrze wbite w oponę (ale ta
    powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyciągnąć (kilka
    poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na coś przy parkowaniu
    i tak się wbiło (na jakieś 10 cm głębokości).
    Co z tym zrobić? powyciągać, czy popodcinać tak, by to co wbite zostało,
    ale nic nie wystawało na zewnątrz? Można na tej oponie jeszcze jeździć,
    czy już jest do wyrzucenia raczej?
    Opona to Dębica Frigo (rok produkcji chyba 2004, założona tej zimy
    czwarty raz), po tej zimie planowałem wyrzucić te opony i na przyszłą
    zimę kupić nowe, jednak bardzo nie chciałbym tego zakupu dokonywać już
    teraz (studencka kieszeń nie ma zaplanowanego tego wydatku).

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz