  • 1. Data: 2009-12-20 08:39:00
    Temat: Drukarka - modul drukujacy.
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Potrzebuje do budowanego urzadzenia wstawic drukarke. Cos takiego jak siedzi
    np. w kasach fiskalnych do drukowania na tasmie papierowej w technice druku
    iglowego nie termicznego. Nie wiem jakie to ma fachowe okreslenie ale jak
    szukam to co najwyzej znajduje gotowe tzn. w obudowie drukarki
    wspolpracujace z jakimis urzadzeniami. Ja potrzebuje sam modul drukujacy do
    zabudowania w urzadzeniu. Mozecie wskazac jakies firmy/miejsca gdzie cos
    takiego mozna niedrogo detalicznie kupic? Jaka to ma wogole fachowa nazwe
    jesli jakas ma?

  • 2. Data: 2009-12-20 09:37:22
    Temat: Re: Drukarka - modul drukujacy.
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > drukujacy do zabudowania w urzadzeniu. Mozecie wskazac jakies
    > firmy/miejsca gdzie cos takiego mozna niedrogo detalicznie kupic? Jaka to

    hasło "OEM printer" ;)

    na przykład http://www.wobit.com.pl/produkty/drukarki/druk_do_za
    budowy.htm

    @

  • 3. Data: 2009-12-20 17:46:32
    Od: "RomanF" <roman.filipecki@@onet.pl>

> [...]
    > drukujacy do zabudowania w urzadzeniu. Mozecie wskazac jakies
    > firmy/miejsca gdzie cos takiego mozna niedrogo detalicznie kupic? Jaka to

    mechanizm drukujący

    Compart sprzedaje Seiko, Maritex APS

    RomanF