  • 31. Data: 2022-08-15 23:35:11
    Temat: Re: Dostępne,i przyszłe formy,magazynowania energii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2022 14:15:47 +0200, heby napisał(a):

    > Falowniki mają "hasła montera", które pozwalają na zmiane parametrów
    > sieciowych, w tym zakresu napięć.
    >
    > Zgadnij ile falowników w okolicy ma je zmienione z fabrycznych :P

    a do kogo sie zwrocic, jak sie telewizor spali, bo na 230v +/-10%
    projektowany ?

    J.

  • 32. Data: 2022-08-16 00:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2022 14:49:33 +0200, ii napisał(a):

    > A ja wiem o czym Ty czytałeś? Chyba nie o przepływowych tylko jakichś
    > zalewowych.

    Na jedno wychodzi - tankowalne.

    chociaz .. w roli magazynu energii ... moze i lepsze ...

    J.

  • 33. Data: 2022-08-16 07:11:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 23:35 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > a do kogo sie zwrocic, jak sie telewizor spali, bo na 230v +/-10%
    > projektowany ?

    Do producenta telewizora, Dopuszczalne napięcie w sieci mieści się w
    zakresie 230V +10% -15%.

    TG

  • 34. Data: 2022-08-16 09:39:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, August 15, 2022, 11:35:11 PM, you wrote:

    > a do kogo sie zwrocic, jak sie telewizor spali, bo na 230v +/-10%
    > projektowany ?

    Projektowany na 100-240V AC +10/-15% (85-264 V AC). Jeśli projektowany
    na 230V, to ?15% (195-265V AC)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2022-08-16 10:24:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2022 07:11:06 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Do producenta telewizora, Dopuszczalne napięcie w sieci mieści się w
    > zakresie 230V +10% -15%.

    no, +10%, czyli 253V a nie 260.

    J.

  • 36. Data: 2022-08-17 13:15:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.08.2022 o 00:29, J.F. pisze:

    > Na jedno wychodzi - tankowalne.

    No nie, jak chciałeś sobie po prostu nalać elektrolitu to te przepływowe
    raczej nie mają takiej możliwości.

    > chociaz .. w roli magazynu energii ... moze i lepsze ...

    Duża trwałość, mała cena :-)