  • 1. Data: 2009-12-12 15:31:58
    Temat: Dodatkowe pamięci RAM Dual channel - czy będzie pasować?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Cześć, mam pytanie, bo się nie znam.
    Mam w pececie 2 x dual channel DDR2 800 MHz, na parametrach
    5-5-5-15-21, 1,9V.
    Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
    też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej
    pary?
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2009-12-12 17:09:54
    Od: "Piotrek" <s...@n...dla.mnie.pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
    > też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej

    Jeśli w miare dobra plyta i pamieci to nie powinno byc problemow, najlepiej
    kupuj tam gdzie mozesz ew. sprawdzic i zwrocic jesli nie beda wspolpracowac
    prawidlowo.

    Piotrek
    --
    Angielski Online | Angielski przez Skype
    www.tef.edu.pl

  • 3. Data: 2009-12-12 21:32:10
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-12-2009 o 16:31 Janeo napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Czy jak dodam następne 2 x dual channel DDR2 o tej samej pojemności i
    > też 800 MHz, 4-4-4-12, 2,1V - będzie chodzić na parametrach pierwszej

    Tak. Bios zawsze ustawia niższe wartości.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 4. Data: 2009-12-12 21:34:05
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

[...]

    Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę droższe
    ale szybsze.
    Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach. Może
    miałem pecha,
    ale teraz wolę wziąć markowe 5-5-5-15 niż markowe 4-4-4-12. Dotyczyło to
    firm OCZ
    i GEIL. Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME jak
    poprzednie.

    Feromon

  • 5. Data: 2009-12-12 22:00:28
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Dwa razy miałem do czynienia z "wypaśnymi" pamięciami, czyli trochę
    > droższe ale szybsze.
    > Kończyło sięto problemami z instalacją Windows i błędami w testach.

    "Wypaśne" pamięci zazwyczaj potrzebują wyższego napięcia.

  • 6. Data: 2009-12-13 07:24:05
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Gru, 23:00, Michał <m...@w...o2.pl> wrote:

    > "Wypasione" pamięci zazwyczaj potrzebuj wyższego napięcia.
    GEIL na swoich standardowych paramatrach jakoś chodzi. Natomiast "nie
    łyka" mi podkręcania PC, które jest na 5-5-5-15-21 pierwszej pary +
    dodatkowe parametry jak HT Speed, TT Width - być może te ostatnie
    parametry sa nie do przełknięcia?
    Nawet jak zwiększę dla obu par napięcie do 2,2V, pełna klęska... :-)
    Pozdr. - J

  • 7. Data: 2009-12-13 07:24:52
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Gru, 22:34, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:
    > Więc MOIM ZDANIEM należy w miarę możliwości dokupić TAKIE SAME
    Chyba tak zrobię :-)
    Pozdr. - J