  • 1. Data: 2011-04-07 21:45:51
    Temat: Dobry mechanik w Poznaniu - Seicento cieknie olej z silnika
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Czy ktoś może mi polecić dobrego mechanika w poznaniu, który zajmie się
    cieknącym silnikiem seicento 1.1 mpi? Ten, który mnie leczy zazwyczaj
    chyba traci ochotę na zajmowanie się moim pojazdem :\

    Do tej pory został wymieniony uszczelniacz na wale po stronie paska
    rozrządu, oraz uszczelniona miska olejowa. Niestety leci dalej
    najwyraźniej z wału od strony skrzyni biegów.

    Wiem, że seja to niby każdy robi, ale szukam kogoś kto się tym zajmie
    porządnie za nie koniecznie najmniejsze pieniądze. Po prostu chciałbym
    mieć to już z głowy.

    Z góry dziękuję za pomoc.