  • 11. Data: 2012-07-21 12:32:56
    Temat: Re: Dobry kabel RS232
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 11:19:23 +0200, Robbo napisał(a):
    > Rzeczywistość jest taka, że współcześnie na świecie, a w szczególności w
    > Polsce, drugi Steve Jobs i Steve Wozniak nie mieliby chyba szans zbudować
    > pierwszego komputera w garażu i go sprzedać. Po pierwsze, w Polsce
    > przedmieścia z domami i garażami dopiero powstają, więc pewnie Jobs i
    > Wozniak mieszkaliby w bloku i nie mieli dostępu do garażu,

    Komputer mozna zbudowac i w bloku
    Ee tam komputer,
    http://lotniczapolska.pl/O-Zbyszku-co-samolot-skonst
    ruowal,18331

    > a jeśli już, to
    > by ich ktoś podkablował (sam szukałem garażu i naczytałem się o perypetiach
    > ludzi, którzy założyli warsztat w garażu gdzieś na osiedlu), że wykorzystują
    > niezgodnie z przeznaczeniem.

    To sie chyba i w USA zdarza, ale rzadko.

    I nie nalezy mylic amerykanskiego garazu z polskim :-)

    > A jakby już jakimś cudem zbudowali komputer, to
    > albo by zaryzykowali i bez CE (kara chyba 100 tysięcy złotych) albo by
    > zrezygnowali, bo by ich z kieszonkowego nie było stać na badania EMC. Może
    > by próbowali to sprzedawać jako sprzęt laboratoryjny, więc wtedy bez
    > konieczności oznakowania CE(?) Pomijam już sprawy US-ów, ZUS-ów i innych.

    Z tym ze jak sie projektuje we dwoch, to i u nas przez pewien czas mozna US
    i ZUS unikac. A jak juz jest produkcja, to sa przychody z ktorych mozna
    oplacic.

    A w USA tez ubezpieczenia nie sa za darmo.

    J.