-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Doblo II - klakson
Date: Mon, 27 Jul 2015 18:41:57 +0200
Message-ID: <u...@4...com>
User-Agent: ForteAgent/7.20.32.1218
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 093105177087.dynamic-ra-1.vectranet.pl
X-Trace: 1438015319 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2207 93.105.177.87:11170
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1311
X-Received-Body-CRC: 206281684
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566261
[ ukryj nagłówki ]Jest sobie Doblo 2.0 Multijet (to ,,nowe'') w którym klakson zamiast
trąbić popiskuje. Wtyczka do klaksonu jest podłączona, za to na tym
samym kabelku wisi inna wtyczka która nie jest w tej chwili nigdzie
podłączona (kabelek wygląda jak Y, jedno ramię podłączone jest do
klaksonu, drugie jest w tej chwili niepodłączone). Udało mi się
znaleźć schemat do Doblo I i wynikia z tego że ta wolna wtyczka służy
do podłączenia masy, także myślę że w Doblo II służy do tego samego.
Może ktoś, kto ma takie auto, zobaczyć (a właściwie wymacać) gdzie ta
druga wtyczka jest podłączona?
--
Grzegorz Krukowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie