  • 1. Data: 2010-11-27 23:36:52
    Temat: Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Witam Serdecznie
    Zwracam się z prośbą o całkowitą amnestie lub cześciową amnestje
    Bardzo proszę o odblokowanie mnie na stałe na ircu na kanale #prokop
    a jak się nie da proszę o odblokowanie mnie na stałe na kanale #sat-digital-tv
    Proszę równierz o odblokowanie mnie tylko do odczytu na forum sdtv
    Chce jak najszybciej wrócic do was
    Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy
    Idź na całość jak się mówi
    Pozdrawiam serdecznie
    JacekB

  • 2. Data: 2010-11-27 23:41:22
    Temat: Re: Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Buda <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Chce jak najszybciej wrócic do was
    > Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy

    NIE

  • 3. Data: 2010-11-27 23:46:07
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > tv
    > >

    > NIE

    Proszę przedstawić warunki na których mógłbym wrucic do sdyv

  • 4. Data: 2010-11-28 02:35:10
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-28 00:46, Jacek Buda napisal (a):
    > wrucic

    Co miałeś na myśli?

    A tak przy okazji, to forum działa? Rejestracja jest wyłączona.

  • 5. Data: 2010-11-28 07:23:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek Buda* napisał(-a):

    > Proszę przedstawić warunki na których mógłbym wrucic do sdyv

    Całkowite wycofanie się :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-11-28 11:41:04
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 27 Nov 2010, wrote:

    | NIE

    czy chodzi o http://www.sdtv.pl/forum/

    postaram sie unikac

  • 7. Data: 2010-11-28 18:14:22
    Od: "K.C" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Proszę przedstawić warunki na których mógłbym wrucic do sdyv

    UMRZYJ CHÓJÓ

  • 8. Data: 2010-12-01 23:04:46
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nadal nic nowego w temacie
    niestety absolutna cisza

  • 9. Data: 2010-12-02 06:19:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-02 00:04, Jacek Buda pisze:
    > Nadal nic nowego w temacie
    > niestety absolutna cisza

    wypier...........

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-12-04 12:00:25
    Temat: Odp: Do kolegów z sdtv Nadszedł czas decyzji
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce jak najszybciej wrócic do was
    > Nie chce juz testów tylko całkowitego rozwiązania sprawy

    Gdzie ty to piszesz?
    Tu jest ogólnodostępna grupa dyskusyjna pl.rec.telewizja