  • 1. Data: 2010-04-14 17:39:59
    Temat: Do jakiego operatora należy numer POTS
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam!

    Przekopałem archiwum, ale bez większego powodzenia. Istnieje jakaś
    możliwość sprawdzenia do jakiego operatora należy konkretny numer
    telefonii stacjonarnej? Czy to VoIP, czy Netia, TP, dialog, itd.

    Można zadzwonić na 9222, poprosić o rozmowę na koszt odbiorcy i jeśli to
    nie TP, telefonistka odmówi. Poza tym można zadzwonić i zapytać ;]

    Jakieś inne sposoby?
    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-04-14 17:44:41
    Temat: Re: Do jakiego operatora należy numer POTS
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> writes:

    > Można zadzwonić na 9222, poprosić o rozmowę na koszt odbiorcy i jeśli to
    > nie TP, telefonistka odmówi. Poza tym można zadzwonić i zapytać ;]

    Mozna zadzwonic na blekitna linie i zglosic uszkodzenie 8-).

    MJ

  • 3. Data: 2010-04-14 18:24:38
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Przekopałem archiwum, ale bez większego powodzenia. Istnieje jakaś
    > możliwość sprawdzenia do jakiego operatora należy konkretny numer
    > telefonii stacjonarnej? Czy to VoIP, czy Netia, TP, dialog, itd.

    uke.gov.pl
    rejestry

  • 4. Data: 2010-04-14 19:25:22
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:
    MK => Witam!
    MK =>
    MK => Przekopałem archiwum, ale bez większego powodzenia. Istnieje jakaś
    MK => możliwość sprawdzenia do jakiego operatora należy konkretny numer
    MK => telefonii stacjonarnej? Czy to VoIP, czy Netia, TP, dialog, itd.
    MK =>
    MK => Można zadzwonić na 9222, poprosić o rozmowę na koszt odbiorcy i jeśli to
    MK => nie TP, telefonistka odmówi. Poza tym można zadzwonić i zapytać ;]
    MK =>
    MK => Jakieś inne sposoby?

    http://numeracja.com ;-)

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * <Kaipila> "Linux is the wrong step to the right direction" *

  • 5. Data: 2010-04-14 21:30:14
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > uke.gov.pl
    > rejestry

    Nie żartuj, przecież tam nie są uwzględnione numery przeniesione.

    Piotr

  • 6. Data: 2010-04-14 22:45:48
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marcin Kocur napisał:
> [...]
    > telefonii stacjonarnej? Czy to VoIP, czy Netia, TP, dialog, itd.
    >
    > Można zadzwonić na 9222, poprosić o rozmowę na koszt odbiorcy i jeśli to
    Nie można bo NMTN. Ale 19222 powinież zadziałać :-)

    > nie TP, telefonistka odmówi. Poza tym można zadzwonić i zapytać ;]

    Ale przecież nie poda u jakiego opa jest nr docelowy, tylko powie, że to
    nie &tp ;-).

    Przemek

  • 7. Data: 2010-04-15 11:33:47
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Przemysław Kowalik napisała na pl.misc.telefonia:

    > Nie można bo NMTN. Ale 19222 powinież zadziałać :-)

    BTW jak do diaska zadzwonić z netii na błękitną linię? ;]
    Albo z playa. Jaki tam jest faktycznie numer?

    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2010-04-15 11:35:33
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Jakub Klausa napisała na pl.misc.telefonia:

    > http://numeracja.com ;-)

    Connection to 212.180.164.194 Failed
    The system returned:
    (65) No route to host
    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2010-04-15 11:38:36
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba brum napisała na pl.misc.telefonia:

    > uke.gov.pl
    > rejestry

    A konkretniej? Bo tu już byłem wcześniej:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?news_cat_id=277&
    news_id=3791&layout=9&page=text&place=Lead01
    Może źle szukam, kopanie przez stronę UKE nie należy do moich mocnych
    stron ;]

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2010-04-15 11:50:25
    Od: Łukasz Jarosław Mozer <n...@b...org>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:35:33 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > 212.180.164.194

    Bo się adminowi internet WiFi z SuperMedia spsuł :)
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z