  • 1. Data: 2013-05-14 00:32:52
    Temat: Do Lubelskich lataczy.
    Od: Viking <v...@n...pl>

    V-itkacy,

    Jako,że w delegacji do czwartku przebywam w Lubelskim,i od razu wywalam
    potem Czarnulą w trasę na weekend. Pyt. mam gdzie w Lublinie, lub
    Tomaszowie,albo Zamościu zakupię szpray do kardana? gdyż mój łańcuszek
    po weekendzie i lataniu po deszczu suchowyj jakiś. A Spray mi wziął
    właśnie wyszedł jakby.

    A Wafel czy Papcio to mógłby sie odezwać i aktualny tel. zapodać tak
    bajdełejem. ;/

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 2. Data: 2013-05-15 00:11:55
    Temat: Re: Do Lubelskich lataczy.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-05-14 00:32, Viking pisze:

    > V-itkacy,

    Pyt. mam gdzie w Lublinie, lub Tomaszowie,albo Zamościu zakupię szpray
    do kardana?

    No to lecimy:

    Lublin:
    MotocykleGrześ na Lasockiego 36
    NMR na Nałęczowskiej 190
    MotGP na Nałęczowskiej 73

    Wszędzie coś znajdziesz:)
    Pewnie jeszcze coś tam zostało ale sam zaopatruję się u nich w takiej
    kolejności.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2013-05-15 01:18:59
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-05-15 00:11, Qlfon pisze:

> [...]
    > MotGP na Nałęczowskiej 73
    >

    > Wszędzie coś znajdziesz:)
    > Pewnie jeszcze coś tam zostało ale sam zaopatruję się u nich w takiej

    Bolszoje spasiba, przy okazji będę szukał rękawic,mimo ze w sklepie
    Tarbora coś upatrzyłem :)

    jutro oblecę, dzięki za namiary.