  • Data: 2011-06-16 10:29:47
    Temat: Dlaczego niektórzy piszą strony www jako exe/dll?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego ***** piszą strony
    php, asp, jsp i udostępniają je jako pliki exe, dll i inne formy
    wykonywalne?

    O co mi chodzi?
    Na przykład o strony:
    http://stary.rozklad-pkp.pl/bin/stboard.exe/pn (na szczęście poszli po
    rozum i nowa strona jest już jako php)
    http://ankiety.grupabrebank.pl/mrIWeb/mrIWeb.dll (link celowo ucięty)
    http://www.prolodgic.com/strength.dll

    Takich przykładów mogę sypać garściami, ale nie mogę zrozumieć jakim
    durniem (żeby nie powiedzieć dosadniej) trzeba być, żeby coś takiego
    zrobić? Dlaczego durniem? Bo wszelkiego rodzaju filtry www a nawet
    czasami antywirusy blokują wejścia na takie strony jako potencjalnie
    niebezpieczne. I trzeba do tego robić specjalne wyjątki zezwalające
    na otworzenie strony.

    Może mi ktoś podać choć 1-2 powody, dla którego prawdziwe rozszerzenia
    są ukrywane? Przecież to i tak można sobie najczęściej wykryć po
    nagłówkach HTTP lub innych sygnaturach w jakim języku jest strona
    napisana.

    Jacek