  • 71. Data: 2015-01-06 20:54:35
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 6 Jan 2015 16:49:55 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >No jak nie jak tak. Przecież sam jestem na sztywno z orange połączony.

    Fajnie że jesteś połączony, mi też odlbokowali po zgłoszeniu na play24
    tyle że minął jakiś tydzień i znowu miałem zablokowane bo karta się
    zdalnie zaktualizowała.
    W Play co jakiś czas aktualizowane są zdalnie karty sim, nie wiem od
    czego to zależy, ale wystarczy że karta zostanie zaktualizoana i znów
    mamy zablokowany dostęp do Orange. Trzeba ponownie pisać zgłoszenie,
    więc to nie rozwiązuje problemu bo nie wiadomo ile to znowu podziała.
    I nie jestem jedyny, w wątku na forum play dotyczącym odblokowania
    zasięgu Orange na początku wszyscy pisali o odlbokowanie, a potem
    płacz że znowu jest zablokowane.
    Także cieszymy się wszyscy tutaj że masz dostęp do nadajników Orange,
    ale miej świadomość że nigdy nie wiadomo czy lada moment go nie
    stracisz czego nie życzę oczywiście.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2015-01-07 00:11:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > W Play co jakiś czas aktualizowane są zdalnie karty sim,

    Że co, proszę? Możesz jakoś rozwinąć tę informację?
    Bo ja przez 6 lat użytkowania kart Play w kilku telefonach z czymś takim się
    nie zetknąłem.

    JoteR

  • 73. Data: 2015-01-07 09:25:10
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał:

    > W Play co jakiś czas aktualizowane są zdalnie karty sim, nie wiem od
    > czego to zależy, ale wystarczy że karta zostanie zaktualizoana i znów
    > mamy zablokowany dostęp do Orange.

    Bardzo dziwne, mi jakoś się nie chce zaktualizować. Pewnie mam popsutą.

  • 74. Data: 2015-01-07 10:07:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 7 Jan 2015 00:11:38 +0100, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    >Że co, proszę? Możesz jakoś rozwinąć tę informację?
    >Bo ja przez 6 lat użytkowania kart Play w kilku telefonach z czymś takim się
    >nie zetknąłem.

    Bo to się robi samo i można tego nie zauważyć. Myślisz że jak
    wprowadzano zasięg Orange czy potem T to niby niby w jaki sposób można
    było otrzymać dostęp do tego roamingu? Pan Zenek przekręcił wajchę i
    poszło?
    Właśnie przez zdalną aktualizację kart sim, to samo z blokowaniem
    zasięgu Orange. Karty są zdalnie aktualizowane właśnie.
    Nie tylko w takich przypadkach.
    Pisałem już że nie wiem od czego to zależy i jak często to się dzieje
    ale takie coś ma miejsce i przez to znowu nie mam dostępu do Orange.
    Musiałbym pisać kolejne zgłoszenie.
    Ja nie mówię że u wszystkich tak będzie ale sam tego doświadczyłem i
    przypadków w necie też było sporo, ale w kontekście tej reklamy to
    troche nie fair.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2015-01-07 10:17:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 7 Jan 2015 09:25:10 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >Bardzo dziwne, mi jakoś się nie chce zaktualizować. Pewnie mam popsutą.

    Może na razie nie ale kiedyś na pewno się aktualizowała, choćby wtedy
    gdy wprowadzano zasięg Orange, wszystkie karty były aktualizowane po
    to żeby każdy mógł skorzystać to samo gdy zablokoowali zasięg Orange.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2015-01-07 10:31:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    dizel wrote:

> [...]
    > wprowadzano zasięg Orange czy potem T to niby niby w jaki sposób można
    > było otrzymać dostęp do tego roamingu? Pan Zenek przekręcił wajchę i

    a po co do tego zmiany na SIMie? przecież to się załatwia w systemach
    operatorów,

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2015-01-07 10:33:14
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > Myślisz

    Ja nie myślę, ja zadaję pytania na pmtg ;->

    > że jak wprowadzano zasięg Orange czy potem T to niby niby w jaki
    > sposób można było otrzymać dostęp do tego roamingu?
    > Pan Zenek przekręcił wajchę i poszło?

    No z mojej strony dokładnie tak wyglądało - pan Zenek zadzwonił, poprosił o
    PUK-i i kolejno "przestawiał wajchę". Akurat miałem przed sobą rozłożone
    urządzenia a tymi SIM-ami - telefon bezsystemowy, telefon z BADA i tablet z
    Androidem i na żadnym nie zauważyłem jakiegokolwiek komunikatu typu
    "Aktualizacja karty SIM", stąd moje zdziwienie. To mówisz, że robią to
    cichcem? Złodzieje, złodzieje... ;->

    > w kontekście tej reklamy to troche nie fair.

    Oj tam, są reklamy znacznie oszczędniej zarządzające prawdą. W tym
    konkretnym przypadku rezultat jest zbliżony do rzeczywistości - summa
    summarum klient otrzymuje obiecaną usługę i to faktycznie bezkosztowo. W
    odróżnieniu od.

    JoteR

  • 78. Data: 2015-01-07 10:56:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 7 Jan 2015 09:31:24 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >a po co do tego zmiany na SIMie? przecież to się załatwia w systemach
    >operatorów,

    no w systemach ale żeby to doszło do skutku musi dojść do aktualizacji
    na karcie sim

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2015-01-07 11:10:50
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 7 Jan 2015 10:33:14 +0100, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

> [...]
    >Androidem i na żadnym nie zauważyłem jakiegokolwiek komunikatu typu
    >"Aktualizacja karty SIM", stąd moje zdziwienie. To mówisz, że robią to

    W systemie ustawia ale to powoduje aktualizację karty sim.
    Jeśli ktoś w to nie wierzy to jego sprawa.
    Zresztą tak było z zasięgiem Orange gdy go oficjalnie nie wprowadzili
    jeszcze, mogli tylko korzystać Ci przy wschodniej granicy. Nikt
    nigdzie nie zgłaszał do boku żadnego odlokowywania bo nie było takiej
    możliwości, karty sim zostały zaktualizowane zdalnie.
    No tak jest. Że niby co? Odblokowano mi zasięg Orange po czym za
    tydzień konsultant zmienił zdanie i mi zablokował z powrotem?
    Choćby tu:
    http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Pl
    ay-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orang
    e%29?p=168458#post168458
    W tym wątku takich przypadków jest więcej.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2015-01-07 12:01:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    ay-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orang
    e%29?p=168458#post168458
    > W tym wątku takich przypadków jest więcej.

    Ostatni wpis z lipca 2014...

    --
    marfi