  • 11. Data: 2018-08-03 14:29:08
    Temat: Re: Dlaczego LPG jest tak mało popularne.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Bolko, 02 sie 2018 w
    news:92db1f47-2c0d-4857-982e-8c3443cfb76e@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > I nie widziałem stacji gdzie byłby więcej niż jeden dystrybutor LPG.
    > A widziałem stacje bez.
    > Czyli LPG nie jest popularne.

    Niekoniecznie. Stawiam, że tam gdzie nie ma LPG wynika to braku
    możliwości dostosowania się do przepisów budowlanych - muszą być
    zachowane odpowiednie odgległości od zbiorników na i podziemnych z gazem
    od np. budynków mieszkalnych. Paliwo płynne mam mniejsze obostrzenia.

  • 12. Data: 2018-08-03 18:33:24
    Od: l...@g...com

    Dacia ma fabryczną instalkę choć fachury mówią, że szału nie ma, chodzi o montaź i
    komponenty.

  • 13. Data: 2018-08-03 19:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > ~800 to wychodzi przy zwyklej, codziennej jezdzie, czyli zaleznie od
    > pory roku tydzien - miesiac
    >
    > ale juz wyjazd na narty typu Krk - Tyrol ~ 1000km to jednym ciurem,
    > wyjazd ~22, rano pod wyciagiem ;) + oczywiscie szybki postoj na
    > kupno winiet i ze 2x WC...

    Fajne wakacje ;-P

    > kiedys (benzyna wolnossca) liczylem i tak dobrze to jednak nie
    > wychodzilo... pewnie przy duzych przebiegach jest lepiej, ale mi
    > wychodzil przebieg sredni 16 tys / rok...

    Hmm... Chyba nie rozumiem... Co ma przebieg roczny do zasiegu na jednym
    tankowaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 14. Data: 2018-08-03 20:27:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 07:02, Bolko pisze:
    > Za cholere nie mogę tego zroumumieć że nie mogę kupić NOWEGO
    > samochodu z fabryczną instalacją.

    Można jak najbardziej. !00% fabryczna instalacja (montowana na etapie
    produkcji samochodu a nie u dealera) jest w Oplach. Na przykład Astrze 4
    Sedan 1.4 Turbo 140 KM.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2018-08-03 21:24:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 19:00, Budzik pisze:

    > Hmm... Chyba nie rozumiem... Co ma przebieg roczny do zasiegu na jednym
    > tankowaniu?

    Częściej stajesz tankować to mniej kilometrów zrobisz w tym samym czasie.
    Proste.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2018-08-04 11:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Częściej stajesz tankować to mniej kilometrów zrobisz w tym samym
    > czasie. Proste.

    Hmm, ja jezdze tyle ile musze a nie tyle ile moge :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 17. Data: 2018-08-05 12:46:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 3, 2018 at 7:00:41 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Fajne wakacje ;-P

    Zawsze szkoda mi urlopu na takie dojazdy, jak biore 3-5 dni w zimie to robie tak,
    zeby noca po pracy przejechac, na drugi dzien juz jezdzic na nartach, ostatni dzien
    narty do konca (~17) i do Krk, czyli przyjazd 2-3 w nocy i... do pracy
    Zarwanie jednej nocy jakos mi nie przeszkadza, zazwyczaj jest jeszcze zmiennik

    > Hmm... Chyba nie rozumiem... Co ma przebieg roczny do zasiegu na jednym
    > tankowaniu?

    To juz dotyczylo sensownosci przejscia na LPG - parenascie lat temu liczylem dla
    wolnossacej astry 1.6 16V i wyszlo mi, ze w moim przypadku to tak sobie...

  • 18. Data: 2018-08-05 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > czyli przyjazd 2-3 w nocy i... do pracy Zarwanie jednej nocy jakos
    > mi nie przeszkadza, zazwyczaj jest jeszcze zmiennik

    Gdzies tam kiedys wyrasta sie z takiego wariactwa i umeczania:)

    > To juz dotyczylo sensownosci przejscia na LPG - parenascie lat temu
    > liczylem dla wolnossacej astry 1.6 16V i wyszlo mi, ze w moim
    > przypadku to tak sobie...

    Rozumiem.
    U mnie 100 km to 8l beny albo 10 gazu. Srednio.
    Czyli na kazde 100 km mam 44zł vs 20zł - 24zł oszczednosci.
    Przy 1000km to jest 240zł.
    Przy 10.000 2.400 czyli instalacja sie zwraca.
    To nei wiem jak moze sie nie opłacac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 19. Data: 2018-08-05 19:11:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 18:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Czyli na kazde 100 km mam 44zł vs 20zł - 24zł oszczednosci.
    > Przy 1000km to jest 240zł.
    > Przy 10.000 2.400 czyli instalacja sie zwraca.

    To zależy. Wszystkie zagazowane jakimi jeździłem generowały tyle problemów,
    że jak pomyślałem, że mnie by to miało dotyczyć, to zrezygnowałem :-),
    bo mi wyszło, że się nie opłaca.

  • 20. Data: 2018-08-05 23:12:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 03 Aug 2018 17:00:08 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...
    >>
    > Fajne wakacje ;-P

    Narty w Alpach ... bardzo fajne :-)
    Tylko potem trzeba miec kogos, kto obudzi na wyciagu :-)

    Gorzej z powrotem, jak zmeczony po nartach musisz jeszcze cala noc
    jechac.

    > Hmm... Chyba nie rozumiem... Co ma przebieg roczny do zasiegu na jednym
    > tankowaniu?

    16kkm ... 53 tankowania co 300km.
    IMO - nic zlego, raz na tydzien.
    Ale kiedys jezdzilem 100km dziennie, tankowanie co 2 dni ... w
    zasadzie tez nic zlego. Choc jakby tak podsumowac te stracone
    kwadranse...

    Ale przez takie 1000km cztery tankowania to juz troche wk* :-)

    J.