  • 21. Data: 2009-11-22 18:12:43
    Temat: Re: Dlaczego Fujifilm zabrania używania akumulatorów Ni-Cd?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Nov 2009 22:20:30 +0100, BoDro wrote:

    >tak sobie pomierzyłem jaki prąd ciągnie mój stary Canon A70.
    >W trybie przeglądarki zdjęć - 0,25A
    >W trybie foto:
    >- 0,5A z włączonym wyświetlaczem
    >- 0,1A z wyświetlaczem wygaszonym

    To i tak niezle. Kiedys mialem HP, tez w nim wygaszalem wyswietlacz
    majac nadzieje na dluzsza prace .. az zmierzylem i sie okazalo ze
    wyswietlanie to tam ze 20% pradu tylko wymaga.

    J.

  • 22. Data: 2009-11-22 19:57:12
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    Czarek pisze:

    > Gdzie widzisz "ten sam temat"? (????) ;-)

    kolega zapytuje jakie różnice mogą się objawić pomiędzy akumulatorkami
    NiCd a NiMH

    a ja pokazuję przykład że mogą być róznice pomiędzy NiHO AA a NiHO AA
    pochodzących od różnych producentów

  • 23. Data: 2009-11-23 14:54:20
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    tokelau pisze:

    > W instrukcji pod w/w linkiem tego cytatu nie ma. Skąd on pochodzi?

    od fujifilm S1500 ;)