-
11. Data: 2018-09-12 13:49:55
Temat: Re: Dieselgate - ostatni dzwonek
Od: p...@g...com
niemiecki sad jest w czarnej dupie, z jednej strony VW i dobre plecy w rzadzacej
koalicji z drugiej fundusze kapitalowe ktore stac na najdrozsze papugi i ktore nie
cofna sie przed niczym aby odzyskac te 9 miliardow :-)
sytuacji nie ulatwiaja inne trwajace procesy sadowe i postepowania bo jesli w koncu
uznaja ze nie byl to wyczyn paru inzynierow (bu ha ha ha) tylko swiadomy spisek
kierownictwa VW to sad wyszedlby na glupka gdyby odrzucil roszczenia wobec oszustow
:-)
-
12. Data: 2018-09-12 14:15:15
Temat: Re: Dieselgate - ostatni dzwonek
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
news:1vu70s9aqamkh.dlg@myjk.org...
> Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie dobrych
> osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy, o czym
> pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są liderem
> sprzedaży w PL.
Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną jazdą.
-
13. Data: 2018-09-12 14:18:36
Temat: Re: Dieselgate - ostatni dzwonek
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pnb00i$f6d$...@d...me...
"Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
>> Popatrz na Toyotę. Ani szczególnie fajne te auta, ani specjalnie
>> dobrych
>> osiągów nie mają (bo są własnie przeraźliwie zamulone przez normy,
>> o czym
>> pisałem tutaj wielokrotnie przy okazji dieselgate) a i tak są
>> liderem
>> sprzedaży w PL.
>Toyota jest liderem bo Polacy preferują niezawodność nad dynamiczną
>jazdą.
Ale jakie toyoty ?
Bo ja jeszcze pamietam reklamy D4D i chwalenie 170KM.
Tylko to zdaje sie bylo 2.2 litra, wiec juz dodatkowy narzut na
akcyzie i sporo drozej.
J.
-
14. Data: 2018-09-13 09:19:33
Temat: Re: Dieselgate - ostatni dzwonek
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 12 Sep 2018 04:41:01 -0700 (PDT),
p...@g...com napisał(a):
> 3 lata temu wtedy w USA EPA odpalila newsa
> Es gab aus Sicht des Konzerns keine konkreten Anhaltspunkte für eine Kursrelevanz
der Affäre, bis die US-Umweltbehörden am 18. September 2015 unerwartet mit ihren
Anschuldigungen an die Öffentlichkeit gingen.
> https://www.epa.gov/sites/production/files/2015-10/d
ocuments/vw-nov-caa-09-18-15.pdf
Jest to jakis argument,
ale od USA do polskiego konsumenta droga daleka, wiec ta informacja
nie wydaje mi sie wiazaca.
J.