  • 31. Data: 2010-04-13 14:29:39
    Temat: Re: Diesel to taka droga sprawa?
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hq18ce$jv9$1@news.onet.pl...

    >No bo nie powiem żonce i se sprawię te 216 ;) Ino żeby cała reszta
    >wytrzymała w szczególności skrzynia ;)

    W moim przypadku na szczęście zawsze znajduję rozsądniejszy sposób na
    wydanie pieniędzy... ;-) Chociaż ostatnio idzie mi z tym coraz trudniej i
    jedynie troska, żeby szrot się nie rozleciał powstrzymuje mnie przed
    sprawieniem sobie tego malutkiego prezentu...
    Chociaż... Urodziny się zbliżają, może to będzie dobry pomysł? ;-)

    >PS:
    >Zawsze mi się wydawało że do innych wtrysków to trzeba w sofcie co nieco
    >dłubnąć, no cóż człek się całe życie uczy :)

    Ano całe... ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 32. Data: 2010-04-13 18:48:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Mondeo III chyba 2004 2.0 130KM

    Poprawka - rocznik 2006.

  • 33. Data: 2010-04-14 23:22:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No to jest ASO w którym ma jakąś częściową gwarancję (która wtryskiwaczy
    > nie obejmuje) i której utratą go straszą jak to będzie wymieniał gdzie
    > indziej. Tyle że prawdopodobnie nie ma sensu trzymania takiej gwarancji
    > która nic mu nie daje.

    Nie wiem co to za gwarancja, ale jeśli ta co myślę, to raczej nie ma
    sensu dopłacać dla niej 3 tys. do wymiany, szczególnie, że nie wiadomo,
    czy rzeczywiście ją straci.

    > Za 1000zł można kupić takie wtryskiwacze np. 4max-a, tylko pytanie co to
    > jest warte? Wytrzyma też 100kkm, więcej czy może mniej?
    >
    > Bo też chodzi o to żeby nie zrobić oszczędności na 2000zł, a za rok nie
    > ponawiać całej imprezy.

    Jak kiedyś patrzyłem to można było znaleźć nowe wtryskiwacze w cenie
    poniżej 1000 zł za sztukę. Do tego montaż i kodowanie (potrzebny
    "komputer"), tak czy siak wyjdzie dużo mniej niż 7000 zł. W sumie nie
    wiem czy bym nie pobawił się z regenerowanymi, zależy ile robocizna
    kosztuje.

    > Mondeo III chyba 2004 2.0 130KM

    Hm... w zasadzie główny problem z TDCI był do liftu, może Twój znajomy
    miał po prostu pecha albo też auto ma większy przebieg niż się wydaje.
    Przy 100 tys. wnętrze nie powinno mieć żadnych śladów zużycia (nie mylić
    ze zniszczeniami wynikającymi z niechlujstwa).

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2010-04-15 11:50:36
    Od: Paweł Kobylak <n...@-...pl>

    W dniu 12.04.2010 20:19, Tomasz Pyra pisze:
    > Kolega ma TDCI, 100kkm przebiegu, coś zaczął źle chodzić no i diagnoza
    > taka że wtryskiwacze do wymiany.

    Mam focusa mk1 1.8 TDCI 115KM, aktualnie przejechane 150kkm (a ile
    faktycznie to nie wiem), wtryski są sprawne, poprzedni właściciel też
    ich nie wymieniał...
    A wymiana wtrysków co 20, 30 czy 50kkm to jest skutek "oszczędzania" na
    paliwie ("zatankuję no-name bo jest 5gr taniej"). Niech tankuje na
    markowych stacjach (ja leje na shellu i bp, kumpel do mondka mk3 na
    orlenie, inny do alfy 159 shell / orlen).

  • 35. Data: 2010-04-15 11:55:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Paweł Kobylak pisze:
> [...]
    > markowych stacjach (ja leje na shellu i bp, kumpel do mondka mk3 na
    > orlenie, inny do alfy 159 shell / orlen).

    czy na prawdę wierzysz, że tankowanie na markowych stacjach coś da? ;D
    Bo to chyba raczej jakiś żarcik.

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-04-15 12:13:27
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > czy na prawdę wierzysz, że tankowanie na markowych stacjach coś da? ;D
    > Bo to chyba raczej jakiś żarcik.

    Dać może coś jak się leje na maksymalnie nie markowych stacjach :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 37. Data: 2010-04-15 12:34:04
    Od: Paweł Kobylak <n...@-...pl>

    W dniu 15.04.2010 12:13, kml pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Dać może coś jak się leje na maksymalnie nie markowych stacjach :)

    Dokładnie, jak ktoś leje "u Wójka Zbyszka" to niech się nie dziwi, że mu
    wtryski siadają.