  • 1. Data: 2011-12-05 13:54:38
    Temat: Dell dlaczego taki tani
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Od jakiegoś czasu wyłania się potrzeba:) zakupu
    laptopka potrzebuje z FireWire
    Znalezłem Della
    DELL Studio 1747 i7 740QM / ATI HD 560v / 4GB / 320GB / W7HP
    Wydaje się wypas i7 ekran 17"
    Co jest z nim nie tak, że kosztuje średnio połowe niż inne
    nie będę mówił o jakimś HP
    HP EliteBook 8760w który koszuje 5 x tyle?
    Może awaryjny, albo coś innego tajemniczego?

    Artur(m)

  • 2. Data: 2011-12-05 14:41:46
    Temat: Re: Dell dlaczego taki tani
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2011-12-05 14:54, Artur(m) pisze:

    > Wydaje się wypas i7 ekran 17"
    > Co jest z nim nie tak, że kosztuje średnio połowe niż inne
    > nie będę mówił o jakimś HP
    > HP EliteBook 8760w który koszuje 5 x tyle?
    > Może awaryjny, albo coś innego tajemniczego?

    Ten model miał problemy ze słabym i bardzo nagrzewającym się zasilaczem
    o mocy 90 W, który był dokładany w standardzie. Ponadto problemy
    z zasilaniem powodowały, że procesor obniżał samoczynnie taktowanie.
    Dell wydał aktualizację biosu, która miała temu zapobiegać i wymieniał
    zasilacze
    na wersję 130 W. U mojego znajomego pomogło.
    pozdrawiam
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 3. Data: 2011-12-06 09:26:53
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    No to już robią "notebooki" prawie jak "Encyclopedia Britannica" ;-))

    -----