  • 21. Data: 2014-09-02 14:53:44
    Temat: Re: Dekoder a karta TV
    Od: "Mania" <...@n...com.pl>

    > Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał
    > Tutaj masz instrukcję do tego dekodera:
    > http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1983947/406
    3124510.pdf
    Bardzo Ci dziękuję.

    > Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał
    > są pewne mankamenty tego prostego rozwiązania.
    To co mam robić?
    Za podpowiedzi odnośnie telewizji naziemnej i streamowania po lanie
    dziękuję, ale próbuję znaleźć rozwiązanie w ramach telewizji kablowej.

    Miałam nadzieję, że wskazówki w tej sprawie będą łatwiejsze do znalezienia
    w Internecie, a tym bardziej w Orange.

    Nie mogę także znaleźć informacji które programy, w których pakietach
    w Orange są nadawane w oryginalnym języku, to znaczy bez lektora.

    Pozdrawiam
    Mania

  • 22. Data: 2014-09-02 14:57:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mania,

    [...]

    > Nie mogę także znaleźć informacji które programy, w których pakietach
    > w Orange są nadawane w oryginalnym języku, to znaczy bez lektora.

    Bardziej właściwą grupą na Twoje pytania byłaby pl.rec.telewizja

    --
    Best regards,
    RoMan