  • 1. Data: 2015-11-08 12:37:34
    Temat: Dekoder Polsat
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam

    Mam pewien kłopot a nie mam wiedzy w temacie, więc może mi ktoś pomoże.
    Otóż, dzwoniła właśnie babcia z drugiego końca Polski, że padł jej
    dekoder polsatu, który jest zarejestrowany na mnie i ja opłacam
    abonament miesięczny.

    I tu mam pytanie, czy jeśli zakupie nowy dekoder i jej wyślę pocztą
    to wystarczy przełożyć samą kartę, czy potrzebna jest jeszcze jakaś
    aktywacja dekodera ?
    Robiłem to tylko raz - kilka lat temu i już niestety nie pamiętam
    procedury, a problem w tym, że nie nie będę miał kompletu,
    tzn. ew. kartę może mi wysłać pocztą, tylko że to opóźni całą sprawę.

    A przy okazji, czy poza samym Polsatem
    można gdzieś kupić "pasujący" nowy dekoder ?

    Pozdrawiam i dziękuję
    Waldek

  • 2. Data: 2015-11-08 12:42:29
    Temat: Re: Dekoder Polsat
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ty facet a ty myslisz ze tutaj jest pomoc techniczna polsatu ?

    Jak placisz abonament to dzwon do nich.
    Dekodery sa parowane z karta

  • 3. Data: 2015-11-08 12:44:40
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 08-11-2015 12:37, Waldek wrote:
> [...]
    >
    > A przy okazji, czy poza samym Polsatem
    > można gdzieś kupić "pasujący" nowy dekoder ?

    W dawnych czasach jak jeszcze miałem "to coś", to dekoder był parowany
    z kartą. Radzę skompletować i uruchomić zestaw, gdyż babcia może sobie
    sama nie poradzić.
    Powodzenia,
    K.

  • 4. Data: 2015-11-08 12:55:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-08 o 12:37, Waldek pisze:
> [...]
    > Otóż, dzwoniła właśnie babcia z drugiego końca Polski, że padł jej
    > dekoder polsatu, który jest zarejestrowany na mnie i ja opłacam
    Dzwonisz do pomocy i umawiasz technika z wizytą u babci z nowym
    dekoderem, on jej wszystko podepnie i ustawi.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2015-11-08 15:53:04
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-11-08 o 12:44, John Smith pisze:

    > W dawnych czasach jak jeszcze miałem "to coś", to dekoder był parowany
    > z kartą. Radzę skompletować i uruchomić zestaw, gdyż babcia może sobie
    > sama nie poradzić.

    Dzięki za odpowiedź.

    Rozumiem że jednak musi mi przysłać kartę
    do sparowania z nowym dekoderem i dopiero wówczas
    mogę jej odesłać uruchomiony komplet.

    Babcia ma już prawie 80-tke na karku i kiepskie warunki terenowe
    do odbioru naziemnego:/

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-11-08 16:25:42
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 08-11-2015 15:53, Waldek wrote:

> [...]
    > mogę jej odesłać uruchomiony komplet.
    >
    > Babcia ma już prawie 80-tke na karku i kiepskie warunki terenowe

    Tak jak napisałem, zestaw musi ruszyć u Ciebie. Zadzwoń też na
    infolinię, przez te kilka lat coś mogło się zmienić. Może też mogą
    zdalnie sparować kartę z tunerem.
    Pozdrawiam,
    K.