  • 1. Data: 2010-08-23 22:09:32
    Temat: Dają 60zł po przenisieniu prepaida do Fresha!
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Co zrobić aby dostać jednorazowo i w całości 60zł? :) Kupić dowolny
    starter, zarejestrować i przenieść do Fresha. Bonus do wykorzystania w 3
    miesiące na rozmowy i smsy do wszystkich operatorów i stacjonarki.
    Przeczytałem regulamin i haczyków nie widzę. Kupię sobie ze 3 i zobaczę
    jak się wykażą.. Kto ma najtańsze startery?

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-08-23 22:16:48
    Temat: Re: Dają 60zł po przenisieniu prepaida do Fresha!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >jak się wykażą.. Kto ma najtańsze startery?

    Orange - zamawiany przez net jest za darmo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-08-24 08:50:58
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-24 00:09, Piotr M pisze:
> [...]
    > Przeczytałem regulamin i haczyków nie widzę. Kupię sobie ze 3 i zobaczę
    > jak się wykażą.. Kto ma najtańsze startery?

    ciekawe czy premium sms tez dzialaja

    gregor

  • 4. Data: 2010-08-24 12:41:12
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > ciekawe czy premium sms tez dzialaja

    tylko rozmowy i smsy na niepremiowane numery. Nie mozesz za to kupic
    zadnych pakietów itd.
    Tak czy siak i tak 60zł dostajesz gratis.

  • 5. Data: 2010-08-24 17:29:07
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Piotr M
    z dnia: 2010-08-24 00:09:
> [...]
    > stacjonarki. Przeczytałem regulamin i haczyków nie widzę. Kupię sobie
    > ze 3 i zobaczę jak się wykażą.. Kto ma najtańsze startery?
    w GaduAir dają 55PLN, tylko jest mały zonk... w migrowanych numerach nie
    działaj rozmowy przychodzące już od dwóch miesięcy <rotfl>
    nie pomaga UKE
    cyt. w nawiązaniu do Pana pisma skierowanego ... pragnę Pana
    poinformować, iż sygnalizowana przez Pana sprawa została, ... przekazana
    ... celem podjęcia stosownych działań w przedmiotowej sprawie.

    i skargi do BOKu... olewają zgłoszenia,
    cyt.
    jeżeli będziemy mieć konkretne informacje, Konsultant poinformuje Pana o
    rozwiązaniu problemu

    problem pozostaje nierozwiązany od (N+1)(*) dni, a konsultanci nabrali
    wody w gębę <lol>

    (*)N zaczyna powoli dążyć do nieskończoności :]

    Paweł

  • 6. Data: 2010-08-24 19:43:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-08-2010 o 14:41:12 BearBag <c...@g...com> napisał(a):

    > tylko rozmowy i smsy na niepremiowane numery. Nie mozesz za to kupic
    > zadnych pakietów itd.
    > Tak czy siak i tak 60zł dostajesz gratis.

    Szkoda też że tym bonusem nie można płacić, jakieś tam fastfoody czy
    maszyny z batonikami, etc. ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-08-24 19:44:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-08-2010 o 19:29:07 Paweł Gąska <c...@o...pl> napisał(a):

    > w GaduAir dają 55PLN, tylko jest mały zonk... w migrowanych numerach nie
    > działaj rozmowy przychodzące już od dwóch miesięcy <rotfl>

    Całe gg.. :)