-
31. Data: 2012-07-15 08:22:10
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
> Kto Ci takich bzdur nagadał?
Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
silnika i typ instalacji.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
32. Data: 2012-07-15 10:56:10
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Krzbal <k...@o...pl>
W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze:
> Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
>
>> Kto Ci takich bzdur nagadał?
>
> Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
> Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
> silnika i typ instalacji.
>
Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC)
- żadnej różnicy w eksploatacji - spalanie LPG po 10kkm przebiegu ok. 8l.
--
Pozdrawiam
Krzbal
-
33. Data: 2012-07-15 12:01:00
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 15 Jul 2012 10:56:10 +0200, Krzbal napisał(a):
> Skoda Octavia Tour 1,6 (102KM) - firmowa instalacja LPG (dedykowana BRC)
> - żadnej różnicy w eksploatacji - spalanie LPG po 10kkm przebiegu ok. 8l.
Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego
zmienic. Przypuszczam, ze dotyczy to wiekszosci instalacji II gen. W
nowszych moze byc lepiej.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
34. Data: 2012-07-15 16:06:03
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 15 Jul 2012 12:01:00 +0200, Maciek napisał(a):
> Pozazdroscic. U mnie roznica jest i zadna regulacja nie jest w stanie tego
> zmienic. Przypuszczam, ze dotyczy to wiekszosci instalacji II gen. W
> nowszych moze byc lepiej.
Raczej - kiepsko wyregulowanych przez tak zwanych 'fachowców' ;)
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
35. Data: 2012-07-15 19:47:56
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2012-07-15 08:22, Maciek pisze:
> Dnia Sat, 14 Jul 2012 22:39:28 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
>
>> Kto Ci takich bzdur nagadał?
>
> Sam sobie nagadalem po kilku latach ujezdzania zagazowanego silnika. Jesli
> Twoje auto nie traci mocy przy przelaczeniu na LPG, podaj prosze marke, typ
> silnika i typ instalacji.
>
Moje byłe. Peugeot 306 Ph3, silnik 1.4 (TU3JP) 8V 75KM. Instalacja IV
gen. oparta na sterowniku Stag 300.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
36. Data: 2012-07-15 23:16:45
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Arek <a...@g...com>
Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją ma
się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia.
-
37. Data: 2012-07-16 05:33:31
Temat: Re: Dacia Logan MCV - silniki, wrazenia?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 15 Jul 2012 14:16:45 -0700 (PDT), Arek napisał(a):
> Porównywanie instalacji II gen na śrubkę bez blosa z odpowiednio dobraną sekwencją
ma się jak osioł do konia. Masz kompletnie mylne wrażenia.
No wiec ciesze sie, ze nie mialem racji :) Co nie zmienia mojej opinii, ze
w trasach, w samochodzie zaladowanym na full lepiej niz silnik na Pb/LPG
bedzie sprawowal sie diesel o porownywalnej mocy, ale sporo wyzszym
momencie obrotowym.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio