-
11. Data: 2010-04-02 10:14:25
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
Dnia 02-04-2010 o 11:26 Tomek Głowacki napisał na pl.comp.pecet:
> Chyba ciężko o takie porównanie. O ile mi wiadomo "coś" wykorzystuje
> CUDA w grach, o tyle STREAM to chyba ciężko... ATi mocno z tym w lesie
> jest.
I to jest właśnie potęga marketingu.
--
WiesłaW
Opera Mail
-
12. Data: 2010-04-02 16:45:07
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: solar <s...@o...pl>
W dniu 2010-04-02 12:10, WiesłaW pisze:
> Gry na Havoka: http://www.havok.com/index.php?page=available-games
> Gry na PhysXa: http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_all.htm
l
Więcej "moich" gier jest z listy Nvidii :)
Dostałem linki z np. Mirrors Edge czy Cryostasis i obie wyglądają o
wiele lepiej z PhsyX.
W sumie większość moich kart to było Ati, Nvidia to tylko 8800GT. Ale
też byłem z niej zadowolony. Tyle, że obecnie 5870 zbiera lepsze oceny
niż GTX285...
--
Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
(wczesny) Marcin Luter
-
13. Data: 2010-04-03 06:57:09
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>
Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrnhrb2ub.qkl.januszek@gimli.mierzwiak.com...
> Jacek Rogalewicz napisał(a):
>
>> Tak, ale czy programy ktorych juz jest wiele, wykorzystujace wspomaganie
>> CUDA (np przy kompresji H.264 ale tez wiele innych chocby lamacze hasel)
>> beda potrafily wykorzystac STREAM - bo chyba nie?
>
> Hmm... A jak czesto kompresujesz h.264 albo lamiesz hasla uzywajac
> takiego konkretnego oprogramowania ze wsparciem dla CUDA?
H.264 - codziennie. Za to w ogol nie gram.
/JR
-
14. Data: 2010-04-03 20:08:23
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>
Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hp42a1$otg$...@n...news.neostrada.pl.
..
>
> Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
> wiadomości news:hp2sr2$i4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
>> 2. dla ATI odpowiednik CUDA to STREAM (http://www.amd.com/stream)
>
>
> Tak, ale czy programy ktorych juz jest wiele, wykorzystujace wspomaganie
> CUDA (np przy kompresji H.264 ale tez wiele innych chocby lamacze hasel)
> beda potrafily wykorzystac STREAM - bo chyba nie?
Programy są jak najbardziej niewymienne. Dopiero wprowadzenie OpenCL może
coś zmieni...
--
pozdrawiam
Mikołaj
-
15. Data: 2010-04-03 20:09:36
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>
Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:hp6pil$bkn$...@n...news.neostrada.pl.
..
>
> Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
> news:slrnhrb2ub.qkl.januszek@gimli.mierzwiak.com...
>> Jacek Rogalewicz napisał(a):
>>
>>> Tak, ale czy programy ktorych juz jest wiele, wykorzystujace wspomaganie
>>> CUDA (np przy kompresji H.264 ale tez wiele innych chocby lamacze hasel)
>>> beda potrafily wykorzystac STREAM - bo chyba nie?
>>
>> Hmm... A jak czesto kompresujesz h.264 albo lamiesz hasla uzywajac
>> takiego konkretnego oprogramowania ze wsparciem dla CUDA?
>
> H.264 - codziennie. Za to w ogol nie gram.
To masz szczęście ATI daje xcode wspierające sprzętowo kompresje H.264 (i
parę innych) ;-)
--
pozdrawiam
Mikołaj
-
16. Data: 2010-04-07 10:17:53
Temat: Re: DX11 czy Cuda?
Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
W dniu 2010-04-02 12:14, WiesłaW pisze:
> Dnia 02-04-2010 o 11:26 Tomek Głowacki napisał na pl.comp.pecet:
>
>> Chyba ciężko o takie porównanie. O ile mi wiadomo "coś" wykorzystuje
>> CUDA w grach, o tyle STREAM to chyba ciężko... ATi mocno z tym w lesie
>> jest.
>
> I to jest właśnie potęga marketingu.
>
Z jedną demoscenową produkcję znam ;) Megademo 1 - Hard Coders
:)
Pozdr,
Tomek