  • 41. Data: 2005-09-04 13:39:05
    Temat: Re: DSL TP 4Mb/s
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > ok, ale ciagle nie wiem co mam konwertowac, bo nie moge znalesc jak
    > wygladaja kody polskich znakow w UTF'ie

    http://www.eki.ee/letter/chardata.cgi?lang=pl+Polish
    &script=latin

    Michał

  • 42. Data: 2005-09-04 13:44:51
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 04 Sep 2005 15:18:54 +0200, Mateusz Swatek wrote:

    > ok, ale ciagle nie wiem co mam konwertowac, bo nie moge znalesc jak wygladaja
    > kody polskich znakow w UTF'ie
    A co, Google się zepsuło? :->

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 43. Data: 2005-09-04 14:01:52
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Szymon Sokół napisał(a):

    > A co, Google się zepsuło? :->

    no nie chce cos wspolpracowac :)
    pomrocznosc urlopowa, albo fobia maniakalka po obejrzeniu
    http://70.85.109.171/albino_flash01/epic/epic(www.al
    binoblacksheep.com).swf ;)

    --
    Mateusz

  • 44. Data: 2005-09-04 14:03:46
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    W artykule <dfcpe4$8im$1@nemesis.news.tpi.pl> Lukasz "Nestor" Szczepanski napisał(a):

    > Olszewski Konrad [Etop] wrote:
    >
    > Klient chce szybko dojechac z miejsca na miejsce, najczesciej sam i do
    > tego jak najtaniej. Jakby sie dalo to pojechalby tam betonowym
    > szescianem o ile spelnialby wymagane parametry.

    We are the Borg. Prepare to be assimilated. Resistance is futile...
    We will adapt ..

    BPNMSP
    :)

  • 45. Data: 2005-09-04 14:23:38
    Od: AdamG <a...@...tresci.patrz>

    > Przecież za cenę FR 1/1 mogę sobie kupić 2x 4/0.5 i jeszcze trochę mi
    > zostanie.

    Dlatego tez rob tak i sie ciesz :)

    FR to jednak jeszcze inne zastosowania - o wielu pvc na dostepie mowie...
    Hybryda zlozona z wielu DSL i VPN przez internet jest mozliwa do
    zestawienia, ale to juz nie to samo. Roznice w zastosowaniach
    korporacyjnych widac natychmiast, a i cena zaczyna byc normalna.

    --
    AdamG
    [usun literki "k" k...@v...kkinteria.plk]

  • 46. Data: 2005-09-05 20:51:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Neas <n...@n...invalid> writes:

    > Tylko że FR TPSA (w każdym razie te małe, 1, 2)

    A sa wieksze?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 47. Data: 2005-09-06 11:31:49
    Od: Arkadiusz Karpiński <k...@k...tlen.pl>

    PJ wrote:
> [...]
    > ten upload. Cały ten cyrk ze sprzedażą ogromnych przpustowości do klienta za
    > małe pieniądze na tym właśnie polega... Dzięki temu, że upstream jest mały
    > wszystkie połączenia między klientami DSL'i odbywają sie i tak z prędkością
    > upstream nie obciążając sieci TP. Natomiast wszystkie szybsze transmisje idą od
    > innych operatorów lub klientów TP FrameRelay/ATM a Ci muszą już za to słono
    > płacić. Wiec TPSA pasożytuje tym sposobem na innych operatorach i własnych
    > klientach FR, którzy dostarczają dane do klientów DSL ...a im więcej dostarczają

    Ito jest glowna polityka TPSA :( zgadzam sie z przedmowca.
    Zreszta to jest minus, tej calej technologi ADSL, ale nie martwcie sie
    juz wchodzi nowa ADSL2+ stosunek dow/up jest leprzy ( widzialem oferte
    angileskiej firmy 24 dw i chyba 2-4 up )

    Karpiu

  • 48. Data: 2005-09-06 11:37:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Arkadiusz Karpiński <k...@k...tlen.pl> wrote:
    > juz wchodzi nowa ADSL2+ stosunek dow/up jest leprzy ( widzialem oferte
    > angileskiej firmy 24 dw i chyba 2-4 up )

    a co to zmieni? ograniczeniem jest przyjety model biznesowy, a nie technika.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 49. Data: 2005-09-07 18:11:04
    Od: Arkadiusz Karpiński <k...@k...tlen.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > a co to zmieni? ograniczeniem jest przyjety model biznesowy, a nie technika.

    Zmieni to ze beda leprze transfery, a ograniczeniem jest i model
    biznesowy jak i sama specyfikacja danej technologi ( ty zes nazwal to
    technika )

  • 50. Data: 2005-09-07 18:41:07
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Arkadiusz Karpiński pisze:

> [...]
    > juz wchodzi nowa ADSL2+ stosunek dow/up jest leprzy ( widzialem oferte
    > angileskiej firmy 24 dw i chyba 2-4 up )

    Stosunek to lepszy chyba nie jest... w ADSL jest przecież zwykle up = 1/4
    down. Lepszy jest górny pułap. :)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl