  • 11. Data: 2005-09-03 13:23:21
    Temat: Re: DSL TP 4Mb/s
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Neas wrote:

    > A co to obchodzi klientów? :)

    To znaczy, że do każdego klienta osiedlówki radiowej należy podchodzić
    radiolinią SAF za 10k U$?

  • 12. Data: 2005-09-03 13:28:42
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Śląski pisze:

    > To znaczy, że do każdego klienta osiedlówki radiowej należy podchodzić
    > radiolinią SAF za 10k U$?

    Nie, chodzi mi o coś innego. TPSA promuje (promowała?) łącza 1 i 2 mbit/s w
    jakichśtam specjalnych cenach, które i tak są proporcjonalnie znacznie
    wyższe niż np. za ich adsl, a w sumie klienci nie odczują żadnych zalet,
    pomijając różnicę w przepustowości. Może więc powinni zaoferować te
    mniejsze łącza w tańszej technologii? :)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 13. Data: 2005-09-03 13:44:39
    Od: "tE0" <k...@o...pl>

    > To znaczy, że do każdego klienta osiedlówki radiowej należy podchodzić
    > radiolinią SAF za 10k U$?

    mowa byl o urzadzeniach do lacz FR.
    poza tym Neas ma racje - klienta to nie obchodzi - "place - zadam" ;)

    Pozdrawiam
    tE0

  • 14. Data: 2005-09-03 14:33:44
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    crazy bejbi napisał(a):

    > dokładnie o to samo pytałem :)
    > ale Pani jedyne co umiała powiedzieć, to to, że jest promocja i że dają
    > router WLAN zgodne ze standartem ...I...E....E... [i w tym monecie jej
    > przerwałem]

    Jestem ciekaw kiedy w końcu w tej infolinii będą pracowały kompetentne
    osoby i w ogóle w telepunktach.

    Byłem w telepunkcie pytać o DSL, dowiedziałem się, że nie ma możliwości
    udostępniania poza lokal.
    Czytam regulamin nic takiego nie ma, dzwonie do niebieskiej i się
    okazuje, że jednak jest możliwość.

    Dzwonie do niebieskiej zapytać jakie dokumenty potrzebuje, żeby podpisać
    umowę i czy umowa na dsl musi być na to samo nazwisko co umowa na linie
    telefoniczną, pani w infolinii nie wie i odsyła mnie do telepunktu.

    Wchodzi dsl 4mbit idę podpisać umowę i dowiaduje się, że nie ma dsl
    4mbit i to ja musiałem uświadomić panią w telepunkcie, że taki dsl jest.

    Nasuwa się myśl: Czy oni NIE chcą sprzedawać usług?

  • 15. Data: 2005-09-03 15:41:54
    Od: PZ <p...@m...com>

    tE0 napisał(a):

    > mowa byl o urzadzeniach do lacz FR.
    Wydaje mi sie, ze to byla alegoria;) tudziez metafora:)

    > poza tym Neas ma racje - klienta to nie obchodzi - "place - zadam" ;)
    Mnie sie wydaje, ze w tym przypadku to "chcialbym zadac, ale nie mam jak
    zaplacic". Takie marudzenie _imho_.

  • 16. Data: 2005-09-03 15:43:14
    Od: PZ <p...@m...com>

    Neas napisał(a):
> [...]

    proporcjonalnie znacznie

    Ciekawy zwiazek frazeologiczny.

    PZ

  • 17. Data: 2005-09-03 16:17:22
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    PZ pisze:

    > Mnie sie wydaje, ze w tym przypadku to "chcialbym zadac, ale nie mam jak
    > zaplacic". Takie marudzenie _imho_.

    Nie zrozumiałeś. Klient chce powiedzmy łącze 1/1 i zupełnie jest mu
    obojętne, czy będzie to FR czy jakiś DSL i nie widzi powodu dla którego
    miałby płacić więcej (z jego punktu widzenia) wyłącznie za nazwę, czy
    droższą technologię.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 18. Data: 2005-09-03 16:27:03
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Klient chce Ferrari a nie Malucha i nie rozumie dlaczego mialby placic
    wiecej .... Komunizm sie tu wkrada

    CSL

  • 19. Data: 2005-09-03 16:50:55
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Olszewski Konrad [Etop] pisze:

    > Klient chce Ferrari a nie Malucha i nie rozumie dlaczego mialby placic
    > wiecej .... Komunizm sie tu wkrada

    Eh, kolejny, to może inaczej:

    Klient chce łącze np. 1/1 mbit i jest mu zupełnie obojętne, w jakiej
    technologii to zostanie wykonane i nie widzi powodu dla którego ma płacić
    za to, że jakaś firma postawanowiła ofertować te łącza w droższej
    technologii bo nie jest to dla niego żadną zaletą.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 20. Data: 2005-09-03 17:16:35
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>