-
11. Data: 2009-04-22 12:45:46
Temat: Re: DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>
Użytkownik "SiW" napisał w wiadomości
> agownoprawda ze sie nie da zmieniac kółek.
> Najzdrowiej: kupic wersje S i kółka supermoto. lub w wersji harkor kupić
> wersję
> E i kółka supermoto.
> Jesli założysz ze w tygodniu moto ma słuzyć jako transport do pracy/szkoły
> a w weekend ma słuzyć do wycieczek enduro typu: "pole las woda wieś
> nadszedł
> czas miotło nieś" da radę.
> czas zmiany kół przy założeniu ze zebatka jest taka sama to 20 minut.
>
> oczywiście masz tutaj zgniły kompromis czyli brak hamulców supermoto i
> przełożenie małoendurowe. Ale na spokojne pycianie po terenie szczególnie
> na
> poczatek wystarczy. Na zawody już niebardzo.
Tutaj muszę powidizeć że wersja E (pomijając kwestię kół) słabo się nadaje
do jazdy miejskiej... Braki w układzie chłodzenia mogą doprowadzić do
zagotowania "wody". Ciągłe ruszanie i zatrzymywanie się na światłach oraz
oczekiwanie na ich zmianę powoduje zamianę motocykla w parowóz
(przetrenowane własnym organizmem) :)
pozdro Ibba