  • 11. Data: 2008-01-03 21:44:31
    Temat: Re: DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!
    Od: wer <b...@n...pl>

    Lukasz Olesiejuk pisze:
    > który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnie
    > obowiązującego cennika. Abonent zobowiązuje się nie podejmować żadnych
    > działań, uniemożliwiających spełnienie powyższego warunku.

    Do sądu też nie można tego podać? Tak wynika z regulaminu.

    wer

  • 12. Data: 2008-01-03 23:46:32
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    wer pisze:

    > Do sądu też nie można tego podać? Tak wynika z regulaminu.

    Nie ma co ukrywac - - kilka klauzul niedozwolonych tu jest. UOKiK pewnie
    sie temu z checia by przygladnal:P

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 13. Data: 2008-01-03 23:46:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wer,

    > Do sŕdu teý nie moýna tego podaă? Tak wynika z regulaminu.

    Panowie, może tak łaskawie w którymś z obowiązujących charsetów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2008-01-04 07:02:51
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Panowie, może tak łaskawie w którymś z obowiązujących charsetów?

    A co złego jest w ISO-8859-13, który na dodatek posiada polskie cudzysłowy?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2008-01-04 10:19:35
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Fri, 4 Jan 2008 07:02:51 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > A co złego jest w ISO-8859-13, który na dodatek posiada polskie cudzysłowy?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    No prosze :)
    Ciekawe jak mi to wyszło :)
    Mam nadzieje, że teraz już znów będzie dobrze.

    Może mi program zgłupiał przy wklejaniu? A może nawet był mądrzejszy, bo
    automatycznie przestawił kodowanie na "lepsze" :)

  • 16. Data: 2008-01-04 12:30:19
    Od: "maciek" <m...@z...pl>

    Użytkownik "ja" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam .
    >

    > DOMENY.PL Uwaga na promocje!!!
    > _____
    > Kupiłem parę miesięcy temu hosting MyHOST 1500 za1 PLN.
    > Jako że nie byłem do końca przekonany do sprawności hostingodawcy, nie
    > chciałem przedłużyć umowy.
    >
    > A TAM RODZYNEK!!!.

    Dokładnie tak samo wpadłem... :( potrzebowałem "na gwałt" zewnetrzenego
    hostingu, a ze mam u nich kilka domen, patrze promocja za 1zł przez 3
    miesiące no to biore, spodziewałem sie ze to mozna traktowac jako okres
    probny. Jednak pozniej zapomnij, nie dosc ze o wszystko trzeba sie prosic,
    to jesze maja strasznie laskawe podejscie do klietna. Ich serwery reklamowe
    sa w polsce, ale Twoj hosting wsadza do Holandi :/ . W miedzyczasie
    pogrzebałem oferty konkurencji i np. w netart masz tez jest promocja za 1zł,
    ale tam dostajesz serwer na 0,5 roku i zadnych zobowiazan dalej, wygodnie i
    milo do tego wszystkie serwery w PL. Takze ja koncze co mam i sie wynosze z
    domeny.pl bo to co robia to naprawde swinstwo... owszem nie przeczytałem 10
    str. regulaminu, do ktorego link malym maczkiem znajdowal sie na 4 etapie
    zamowienia, moja wina. Ale pewne zasady fair-play powinny obowiazywac w tak
    duzej firmie.

  • 17. Data: 2008-01-04 18:28:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Friday, January 4, 2008, 8:02:51 AM, you wrote:

    > A co złego jest w ISO-8859-13, który na dodatek posiada polskie cudzysłowy?

    To, co powyżej. UTF-8 też posiada polskie cudzysłowy i jest
    dopuszczony na polskich grupach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2008-01-04 22:17:42
    Temat: Re: DOMENY.PL , ARTNET , pierwszy sukces.
    Od: "ja" <j...@...pl>

    Własnie zdjęto kontrowersyjny punkt regulaminu z artnet, dotyczącego 1000
    krotności opłaty...
    Prasa działa.
    Pozdrowienia dla chip.pl

    A firma Domeny.pl nadal udaje że wszystko jest tak jak powinno ...

    > "Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści i
    > informacja przekazywanych przez Artnet Sp. z o.o. pocztą
    > elektroniczną Klientowi. Za złamanie tego postanowienia Artnet Sp. z
    > o.o. ma prawo obciążyć Klienta karą w wysokości 1000 krotności
    > Płatności Okresowej "
    > (www.domenyhosting.pl/regulamin_uslugi_hostingowe)

    Pozdrawiam.

    www.pomorska.net/www/index.html

    jackpl

  • 19. Data: 2008-01-14 20:12:18
    Od: g...@g...com

    On Jan 4, 12:46 am, andzio <a...@n...net.pl> wrote:

    > Nie ma co ukrywac - - kilka klauzul niedozwolonych tu jest. UOKiK pewnie
    > sie temu z checia by przygladnal:P
    >
    > --
    > Andrzej Banachhttp://net-komp.net.pl

    Witam,

    Jest ino takie cos:

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2007/1206.htm.

    Ceny serwerow sa ukryte niema dwoch zdan. Interesujacy artykul na ten
    temat: Art. 5.3.3., Art. 6.3.1. i Art. 6.4.3.

    Ja sobie podrukowalem potwierdzenia zamowien (nawet tam niema linku do
    regulaminu promocji tak apropo), faktury i inne listy. Ide do
    rzecznika praw konsumenckich z tym.

    Pozdro,
    Gonzik.

  • 20. Data: 2008-01-15 09:13:01
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 12:12:18 -0800 (PST), g...@g...com
    napisał(a):

    > Ja sobie podrukowalem potwierdzenia zamowien (nawet tam niema linku do
    > regulaminu promocji tak apropo), faktury i inne listy. Ide do
    > rzecznika praw konsumenckich z tym.

    Napisz, jak cos juz bedziesz wiedzial. Jestem ciekawy...
    Moze zainteresuj tym jakas prase? Niektore gazety, mam wrazenie, lubia
    takie historie... Jakis "chip", albo telewizyjna "uwaga"...