  • 11. Data: 2010-08-30 10:28:41
    Temat: Re: DECT podłączony do dwóch baz
    Od: a...@p...pl

    zameldowac - jasne, przypisac konfiguracje i zapisac telefonie/bazie

    zalogowac - przylaczyc sie do bazy i z niej korzystac, przelaczenie
    sie na inna baza skutkuje zalogowaniem sie do niej - wiec pewnie auto
    wylogowanie z poprzedniej

    a moze wziac 2 sluchawki gigaset 4000 (potem nie wiem czy maja), ale
    ta seria ma funkcje Walkie-Talkie - i mozna dzwonic miedzy sluchawkami
    (bez posrednictwa bazy)

    Dla mnie pomysl dzwonienia z uzyciem krotkofalowek (PMR sa po
    sklepach) dla sporadycznego ruchu pomiedzy A i B bylby wystarczajacy.
    Jest przycisk dzwonka, ze funkcjonuje "prawie" jak telefon.

    Oczywiscie sluchac moglby kazdy !

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2010-08-31 08:59:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.08.2010 16:20, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Słynne be-em-te?

    To są dwa mieszkania w różnych budynkach. Nie da się założyć kabla,
    chyba, żeby przerzucić pomiędzy oknami, na co nie mam zgody (poza tym
    potrzeba otworu w ramie okiennej, zagrożenie podczas burzy, itd.)

  • 13. Data: 2010-08-31 09:04:45
    Temat: Re: DECT pod??czony do dwóch baz
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.08.2010 17:18, a...@p...pl wrote:
    > a zapytam, ile tych polaczen pomiedzy A i B bedzie? Co to za
    > polaczenie? A moze wystarczylaby tzw. krotkofalowki? "Panie Kaziu,
    > prosze przygotowac na magazynie towar....", "Towar gotowy do
    > wydania...."
    Nie, to nie jest żaden magazyn. Dwie osoby chciałyby się móc łączyć
    bezpłatnie. Jeżeli chodzi o krótkofalówkę, to niezły pomysł, jednak by
    móc stale odbierać połączenia chyba musiałaby być stale włączona? I znów
    wymiana lub ładowanie baterii co chwila. Telefon tak czy inaczej ma
    swoją stację bazową z ładowarką, nie jest to tak uciążliwe. Poza tym
    trzeba znów nosić ze sobą kolejne urządzenie...

    > sluchawka DECT w jednym czasie moze byc zalogowana tylko do jednej
    > bazy!
    Dlaczego? Przecież DECT chyba tego nie określa?

  • 14. Data: 2010-08-31 09:10:32
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 30.08.2010 12:28, a...@p...pl wrote:
    > a moze wziac 2 sluchawki gigaset 4000 (potem nie wiem czy maja), ale
    > ta seria ma funkcje Walkie-Talkie - i mozna dzwonic miedzy sluchawkami
    > (bez posrednictwa bazy)

    Hmm? Mam słuchawkę Gigaset 4000 Classic i nie zauważyłem takiej
    możliwości. Co prawdka korzystam z rozmów wewnętrznych, ale wydaj mi
    się, że one idą za pomocą bazy (mam do wyboru drugą słuchawkę
    zameldowaną w bazie - ponumerowane tak jak numery słuchawek
    zameldowanych w bazie)

  • 15. Data: 2010-08-31 09:15:49
    Temat: Re: DECT pod3?czony do dwóch baz
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Hmm? Mam słuchawkę Gigaset 4000 Classic

    To dotyczy słuchawek 4000 Comfort

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 16. Data: 2010-08-31 11:37:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan XYZ napisał:

    > To są dwa mieszkania w różnych budynkach. Nie da się założyć kabla,
    > chyba, żeby przerzucić pomiędzy oknami, na co nie mam zgody (poza tym
    > potrzeba otworu w ramie okiennej, zagrożenie podczas burzy, itd.)

    A czy taką wielką niedogodnościa będzie użycie osobnego zestawu bazy
    i dwóch słuchawek (jako "krótkofalówek")? Niedawno taki zestaw kupowałem
    w MediaMarkcie za stówę z groszami (osobna ładowarka do drugiej słuchawki).
    A jeśli (jak przeczytałem) to jest na granicy zasięgu i trzeba i tak coś
    z tym zrobić, to może na poziomie VoIP (np. dwie bramki Linksys SPA3201)?
    Spięte accespointami z antenami kierunkwymi (jeśli nie ma tam Internetu
    czy innej sieci). Drożej sporo za sprzęt wyjdzie, fakt.

    -- Jarek

    PS
    W wątku obok koledzy proponowali kupić sobie zamiast tego dwa prepady
    w Orange. Podobno tak tanio, że aż śmiech. A nie kombinować z jakimiś
    DECTami.