  • 11. Data: 2009-05-28 11:24:07
    Temat: Re: DC stritfajta
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:
    > errare humanum est
    >
    > p.s. a navigare - to nawet - necesse! (w przeciwieństwie do vivere)
    >
    > tylko nie wiem co z motocyklare...?

    za tyle wyzwisk w jednym poście, to nie tylko ona Cie ugryzie, ale naśle
    na Ciebie pijadżijo.

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-05-28 11:50:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > powiem moje kawie, zobaczysz. ugryzie Cie.

    Bo kawa jest zła.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-05-28 13:41:33
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    gildor napisał:

    > cham

    Kurwa, dokladnie tez tak mysle...

    --
    tango

  • 14. Data: 2009-05-28 14:05:07
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 28 Maj, 15:41, tango <t...@w...rzeszuf.pl> wrote:

    > Kurwa, dokladnie tez tak mysle...

    a jezdzisz jeszcze czy przezuciles sie tylko na myslenie?

    --
    pozdro
    Mika

  • 15. Data: 2009-05-28 17:08:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    tango pisze:

    > Kurwa, dokladnie tez tak mysle...

    hyhyhy

    --
    - gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-05-28 20:24:57
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    tango pisze:

    > Kurwa, dokladnie tez tak mysle...

    tango? ja pierd.. no czas sie cofnal :)
    dawno Cie tu nie bylo :) kiedy jezdzimy ? :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 17. Data: 2009-05-28 20:48:06
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    Mika napisał:

    > a jezdzisz jeszcze czy przezuciles sie tylko na myslenie?

    Ty, no wez...
    Juz chcialem Ci odpowiedziec ale
    nie bede zakladal potem nowego watku z przeprosinami.

    ;)

    --
    tango

  • 18. Data: 2009-05-28 20:50:51
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    Piotr May napisał:

    > tango? ja pierd.. no czas sie cofnal :)
    > dawno Cie tu nie bylo :) kiedy jezdzimy ? :-)

    Moze niedlugo :)
    Mam nadzieje.

    --
    tango

  • 19. Data: 2009-05-28 21:29:04
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    tango pisze:

    > Moze niedlugo :)
    > Mam nadzieje.

    A gdzie pająki będą mieszkać jak Kawę wyjmiesz?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S