  • 1. Data: 2011-05-25 22:14:49
    Temat: [DC] Obama w piątek na ulicach
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam

    Jak wiadomo w piątek i sobotę po Warszawie będzie się przemieszczał Obama.

    Czy wiadomo, jakie rejony _szczególnie_ omijać, aby nie utknąć na amen?
    Zamierzam się pojawić w DC w piątek późnym popołudniem, a w sobotę się
    poprzemieszczać nieco po stolicy i okolicach (raczej wschodnich).
    Wiadomo, co na pewno zamkną, a czego raczej nie? ...Axel? ;P

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2011-05-25 22:25:11
    Temat: Re: [DC] Obama w piątek na ulicach
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 22:14:49 +0200, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > poprzemieszczać nieco po stolicy i okolicach (raczej wschodnich).
    > Wiadomo, co na pewno zamkną, a czego raczej nie? ...Axel? ;P

    Na razie wiadomo chyba tylko tyle co tutaj:
    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,obama-w-st
    olicy-warszawiacy-w-labiryncie-objazdow,213852.html

    Do tego w piątek zdaje się, że jest comiesięczna masa kretyniczna, więc
    samochodem na miasto zdecydowanie nie ma się co wybierać...

    Meehoo

  • 3. Data: 2011-05-25 22:38:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 22:14:49 +0200 osobnik zwany LEPEK
    wystukał:

> [...]
    > poprzemieszczać nieco po stolicy i okolicach (raczej wschodnich).
    > Wiadomo, co na pewno zamkną, a czego raczej nie? ...Axel? ;P

    jak jedziesz od siebie i na azjatycką stronę to powinno być w miarę OK.
    zamykać będą południe i centrum. Ale korki przez to pewnie będą wszędzie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-05-25 23:11:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <g...@w...pl> writes:

    > Jak wiadomo w piątek i sobotę po Warszawie będzie się przemieszczał Obama.

    Wyrazy współczucia.

> [...]
    > sobotę się poprzemieszczać nieco po stolicy i okolicach (raczej
    > wschodnich). Wiadomo, co na pewno zamkną, a czego raczej nie? ...Axel?

    http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=427&c=100&l=1

    Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

    MJ

  • 5. Data: 2011-05-26 10:04:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > LEPEK<g...@w...pl> writes:

    > Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

    Poprawka: w pt wieczorem mam dojechać na Bokserską / Gotarda w pobliże
    toru na Służewcu :/

    Wychodzi na to, że najlepiej byłoby zaatakować to miejsce od wschodniej
    strony Wisły przejeżdżając Mostem Siekierkowskim. Pytanie tylko gdzie
    przedtem się przeprawić na wschodnią stronę: koło Nowego Dworu
    Mazowieckiego i przez Jabłonną, czy dopiero na Trasę Toruńską?

    Pozdr,

  • 6. Data: 2011-05-26 10:12:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 10:04:35 +0200 osobnik zwany LEPEK
    wystukał:

> [...]
    > przedtem się przeprawić na wschodnią stronę: koło Nowego Dworu
    > Mazowieckiego i przez Jabłonną, czy dopiero na Trasę Toruńską?

    zdecydowanie lepiej przez Nowy Dwór. ominiesz wiecznie zatkane Łomianki.

  • 7. Data: 2011-05-26 10:28:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-26 10:12, masti wrote:

    > zdecydowanie lepiej przez Nowy Dwór. ominiesz wiecznie zatkane Łomianki.

    Jesli przyjazd popoludniowo-wieczorem to Lomianki wjazdowo do DC to luz,
    przerabane jest tylko rano. Popoludniem to czopkuje sie wyjazd
    na Gdansk.

    Tutaj sa pewne szczegoly
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9668170,J
    ak_ominac_Baracka_Obame__Zakazy__objazdy__utrudnieni
    a.html

    "Największe problemy czekają jednak kierowców z powodu przejazdów
    kolumny z amerykańskim prezydentem. BOR chce zamykać za każdym razem
    trasę aż na trzy godziny. Jeśli więc w piątek ok. godz. 18 Barack Obama
    z lotniska odjedzie trasą główną (są jeszcze wyznaczone zapasowa i
    ewakuacyjna w al. Krakowskiej), to już od godz. 15 zamknięta będzie al.
    Żwirki i Wigury w kierunku centrum. Dwie godziny później wyłączona
    zostanie nitka w stronę lotniska. Zapewne między godz. 15 a 16 ruch ma
    być wstrzymany na Trasie Łazienkowskiej od pomnika Lotnika do pl. Na
    Rozdrożu. Z Trasy Łazienkowskiej kolumna prezydencka ma wjechać pod prąd
    po ślimaku w Al. Ujazdowskie, które zostaną zamknięte ok. godz. 16.
    Policja ma wstrzymywać ruch poprzeczny na wyłączonych ulicach dopiero na
    15-20 minut przed przejazdem kolumny prezydenckiej. Wieczorem (od ok.
    godz. 19-20 do północy) nieprzejezdne będą zapewne Al. Jerozolimskie od
    mostu Poniatowskiego do Dworca Centralnego."

    Nie zaszkodzi przygotowac sie na najgorsze i to, ze lewy brzeg
    od Srodmiescia az do Wislostrady bedzie zatkany autami probujacymi
    rozpaczliwie objechac co sie da. I wtedy na Bokserska mozna
    sprobowac obleciec od trasy siekierkowskiej do doliny sluzewieckiej.
    Wersja B to przesiasc sie w tramwaj do petli na Wyscigi i zrobic
    spacerek albo podjazd autobusem. Ogolnie maluje sie male pandemonium :/
    Na szczescie wzialem urlop ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2011-05-26 11:22:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-26, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > sprobowac obleciec od trasy siekierkowskiej do doliny sluzewieckiej.
    > Wersja B to przesiasc sie w tramwaj do petli na Wyscigi i zrobic

    Wersja B ma największe szanse powodzenia. W piątki Wawa i tak się
    korkuje, jak pozamykaja główne ulice to wszystko stanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 9. Data: 2011-05-26 11:48:00
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Wersja B ma największe szanse powodzenia. W piątki Wawa i tak się
    > korkuje, jak pozamykaja główne ulice to wszystko stanie.

    Heeeeeeeeeeeej.... Toż to ostatni piątek miesiąca!

    Co z Masą Krytyczną? ;)

  • 10. Data: 2011-05-26 11:53:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-25 22:25, Meehoo pisze:

> [...]
    >
    > Do tego w piątek zdaje się, że jest comiesięczna masa kretyniczna, więc
    > samochodem na miasto zdecydowanie nie ma się co wybierać...

    Masa kretyniczna? Jak najbardziej:

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,masa-kryty
    czna-wyjatkowo-wyruszy-z-placu-bankowego,211353.html

    ;)

    Nic więcej nie będę pisał czy też sugerował - internet tez jest
    inwigilowany ;)