  • 1. Data: 2010-05-24 05:41:21
    Temat: D80 - AF
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Witam

    Czy to normalne w D80, że migawka wyzwalana jest na nim AF ustawi ostrość?

  • 2. Data: 2010-05-24 05:41:36
    Temat: Re: D80 - AF
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jan Kowalski napisal:
    > Czy to normalne w D80, ?e migawka wyzwalana jest na nim AF ustawi ostro???

    Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz priorytetu migawki.
    Ustaw priorytet AF.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-24 06:19:49
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz priorytetu migawki.
    > Ustaw priorytet AF.

    O - to jest jakiś trop. Dzięki - sprawdzę.

  • 4. Data: 2010-05-24 09:21:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-24 07:41:21 +0200, "Jan Kowalski" <K...@n...pl> said:

    > Czy to normalne w D80, że migawka wyzwalana jest na nim AF ustawi ostrość?

    Przy AF-C - tak, w prawie każdym aparacie (w niektórych można ustawiać
    priorytet migawki dla AF-C i S).

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-05-24 10:29:42
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Przy AF-C - tak, w prawie każdym aparacie (w niektórych można ustawiać
    > priorytet migawki dla AF-C i S).
    Przeglądałem instrukcję obsługi i nic poza AF-C nie znalazłem czyli
    priorytetu AF w tym modelu
    dla AF-C co mam najprawdopodobniej ustawione.

  • 6. Data: 2010-05-24 20:57:54
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Sprawdź w ustawieniach, czy nie masz priorytetu migawki.
    > Ustaw priorytet AF.

    Myślałem, że takie rzeczy to tylko w aparatach fotograficznych. W cyfrówkach
    też tak można?

  • 7. Data: 2010-05-24 21:38:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    awygo napisal:
    > My?la?em, ?e takie rzeczy to tylko w aparatach fotograficznych. W cyfr?wkach
    > te? tak mo?na?

    To te anachroniczne rupiecie żelowe już miały tak
    zaawansowaną elektronikę sterującą? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2010-05-25 05:05:13
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > To te anachroniczne rupiecie żelowe już miały tak
    > zaawansowaną elektronikę sterującą? ;)

    Oczywiście. Powiem ci więcej: zdjęcia moża było nimi robić!
    I to w czasach, gdy znakomita większość cyfrowych pstrykaczy na gówno wołała
    papu.

  • 9. Data: 2010-05-25 07:50:39
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-05-24 12:29, Jan Kowalski napisał(a):
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Przeglądałem instrukcję obsługi i nic poza AF-C nie znalazłem czyli
    > priorytetu AF w tym modelu
    > dla AF-C co mam najprawdopodobniej ustawione.

    Na AF-C D80 robi fotę niezależnie czy AF potwierdził ostrość, czy nie.
    Nie da się tego zmienić.

    Jeżeli robisz zdjęcia ruchomych obiektów i chcesz mieć potwierdzenie AF,
    spróbuj AF-A, wymaga potwierdzenia AF, ale potrafi też śledzić zmiany
    odległości.

    Do zdjęć bardziej statycznych, AF-S - blokuje ostrość po potwierdzeniu AF.

    --
    CZAK

  • 10. Data: 2010-05-25 09:32:46
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-24 12:29:42 +0200, "Jan Kowalski" <K...@n...pl> said:

    > Przeglądałem instrukcję obsługi i nic poza AF-C nie znalazłem czyli
    > priorytetu AF w tym modelu
    > dla AF-C co mam najprawdopodobniej ustawione.

    A tak po polsku, to co chciałeś napisać?

    de Fresz