    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Czym tanio zaprogramować nandflash
    Date: Sun, 16 Apr 2017 12:23:18 +0200

    Cześć.

    Chciałbym zaprogramować flash S29GL032N.

    To taki charakterystyczny podluzny chip TSOP 48 a czasem 56 pinów.
    ogólnie to chciałbym zaprogramować różne takie, niekoniecznie tego
    producenta.

    Pytanie: czy ktos natrafił na jakiś projekt amatorskiego programatora do
    nich? Wydaje mi sie że nie ma problemu z obrobieniem tych pamięci za
    pomocą atmegi. Prędkośc jest bez znaczenia.

    Te chipy były kiedyś czesto spotykane w pamięciach usb.

    Ponieważ to nand to soft musi wspierać te wszystkie duperele jak
    badblocki itp.

    Wydaje mi się że widziałem do tego podstawki, więc mechanicznie problem
    chyba nie istnieje.