  • 31. Data: 2010-06-28 21:44:26
    Temat: Re: Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 10:47:14 +0200, Olek napisał(a):

    > mylisz pojęcia...

    Jak Ci tacy 'policjanci' przelatujący na czerwonym wjada w auto, to też tak
    bedziesz pieprzył?
    http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2010-06-28 21:44:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:31:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Chlopie, zastanow sie ile razy sam lamiesz przepisy chcaco czy
    > niechcaco.

    A ile razy przez to ktoś musi hamować?

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2010-06-28 21:45:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo I jak z tą przesadą?

    > Lubisz jechać na drugi koniec polski, po to, żeby później w sądzie
    > grodzkim składać zeznania w sprawie swoich nagrań? Bo tym właśnie może
    > się skończyć takie coś.

    Lubię. Całkiem niezła kasa za to jest.

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2010-06-28 21:45:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 21:40:18 +0200, osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    no co chcesz? kierunkwskaz włączyli :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2010-06-28 21:54:35
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-06-2010 o 07:23:50 fotd <f...@d...xx.stop.spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy warto zgłosić Policji fakt zajechania pasa - wymuszenia przez
    > człowieka, który nie tyle zmieniając pas zajechał mi drogę zmuszając do
    > gwałtownego hamowania, co nie miał prawa w tym miejscu zmienić pasa,gdyż
    > znajduje się tam linia ciągła (pojedyncza) + zaczyna obszar wyłączony z
    > ruchu (rozdzielają się kierunki) i nikt przy zdrowych zmysłach nie
    > zmieni pasa w tym miejscu.
    >
    > Dodatkowo, zanim dokonał zmiany pasa, gwałtownie zahamował, zmuszając do
    > podobnej czynności kierowcę samochodu jadącego tuż za nim. Następnie,

    Ja podobną sytuację zgłosiłem, idziesz do wydziału ruchu drogowego.

  • 36. Data: 2010-06-29 00:02:15
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może
    > jestem dziwny.
    >
    > Nie kieruję się wolą zemsty, bo nie o to chodzi. Chciałbym po prostu,aby
    > człowiek już więcej w ten sposób nie postąpił, gdyż następnym razem może
    się
    > to skończyć tragicznie.
    >
    > Linia ciągła + obszar wyłączony to dla mnie świętość. Jak widać, nie dla
    > wszystkich.
    >
    > Mam zapisanych wiele sytuacji, gdy kierujący stwarza zagrożenie,ale nie
    > zamierzam bawić się w donosiciela i z każdą bzdurą biegać na Policję.
    Prawo
    > jazdy mam od 15 lat i muszę przyznać, że miałem szczęście nie spotkać
    > dotychczas takiego "geniusza",a "trochę" przejechałem.
    >
    > Nie jestem wyznawcą biegania z każdym materiałem na Policję i bawienia sie
    > "ormowca" - jak czynią to niektórzy, a stosując zapis video ponad rok,
    > dopiero pierwszy raz się zastanawiam, czy tak zrobić (a wiele widziałem) i
    ,
    > czy przede wszystkim Waszym zdaniem ma to sens. Gdzie to zgłosić - do
    Wydz.
    > Ruchu KMP ?
    >

    > Dziękuję za Wasze rady.

    Zgłaszać, czy nie - to decyzja związana z poddaniem się procedurom.
    Oprócz tego zawsze możesz wrzucić takie nagranie na
    http://www.jakjedziesz.pl/
    Ja tak robię, a rejestrację też mam włączoną nonstop - próbowałem bawić się
    kamerką którą musiałem włączać ręcznie - w trasie pewnie w miarę się
    sprawdza, ale w mieście słabo - często zauważam, że ktoś przede mną postąpił
    właśnie jak idiota - nie miał bym szans zarejestrować tego włączjąc kamerkę
    ręcznie.

  • 37. Data: 2010-06-29 00:26:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    r...@k...pl pisze:
    > Mon, 28 Jun 2010 09:44:29 +0200, w
    > <4c2852db$0$2592$65785112@news.neostrada.pl>, Tomasz Pyra

    > Potraktowałbyś to najpierw jakimś deshakerem :>

    To by nie było czuć prędkości ;)

  • 38. Data: 2010-06-29 09:04:44
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Lubię. Całkiem niezła kasa za to jest.

    hmm rozwiniesz temat? Bo ja jakoś się na tym nie dorobiłem. Inna sprawa,
    że żadna sprawa nie zakończyła się w sądzie.

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-06-29 13:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w
    > a może nie łamie? Dlaczego z góry zakładasz, że łamie?

    To niech sie pochwali filmem z dluzszej jazdy.
    Po czym podliczy :-)

    Nie, to pouczenie :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-06-29 16:00:00