  • Data: 2009-01-02 22:09:16
    Temat: Czy warto kupić
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jutro jadę z koleżanką na giełdę, żeby jej pomóc w wybraniu używanego
    komputera.
    Który z tych dwóch będzie lepszy? Ja myślę, że ten pierwszy.
    Czy warto któryś z tych komputerów kupować, czy to jest złom?

    1)
    Procesor: Intel Pentium 4 2,8 GHz
    Płyta główna: chipset Intel i845G
    Pamięć operacyjna: 1 GB
    Dysk twardy: 80 GB
    Stacja dyskietek FDD 3.5"
    Napęd: CD-ROM (ale można zmienić na nagrywarkę)
    Karta sieciowa 10/100 Mb/s Fast Ethernet na płycie
    Karta muzyczna zintegrowana
    wejścia/wyjścia:2 x PS/2, 6 x USB 2.0, LPT, 2x COM RS232, VGA, LAN RJ45,
    3 x audio, FireWire IEEE1394
    Karta graficzna Intel zintegrowanana

    2)
    IBM NETVISTA