  • Data: 2010-01-28 19:10:55
    Temat: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
    Od: "Grood" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich! Cały prawie 2008 rok poświeciłem na szukanie moto: enduro
    4T, 200-500 cm3, ok. 30-50 KM mocy. Coś jak DUAL SPORT ENDURO.....i nie
    znalazłem :(
    Szukałem co prawda moto od 7-8 tys do 10-13 tys. zł (13-tys. górna granica).
    Choć oferta na aukcjach i w innych serwisach dość bogata, to jednak przeważa
    śrut i złom. Wszystko maksymalnie wyjeżdżone i niewarte nawet połowy tych
    pieniędzy za jakie chcą sprzedać. Obejrzałem około 25 maszyn (głównie w
    Warszawie i okolicach, najdalej zajechałem do Siedlec) i pod koniec września
    ręce mi opadły i odechciało się dalszego szukania...

    Interesowały mnie głównie Suzuki DR-Z 400 E i S. I choć wybór jest to niestety
    są mocno zajeżdżone, a w dobrym stanie (ALE NIE REWELACYJNYM !) owszem bywają
    (1 na 10) ale w cenie 17-18 tys. zł. Tylko jest problem takiej kasy nie mam,
    po drugie za 21 tys. jest nówka u Bogusławskiego (importer).

    Po przydługawym wstępię chciałem się poradzić:

    - Gdzie kupić takie moto w dobrym stanie, spełniające powyższe warunki ?

    - i czy w ogóle jest coś (do 10 lat) wartego uwagi na polskim rynku ? Czy
    zdarzają się dobre, niezajeżdżone sprzęty ? Czy lepiej dać sobie spokój ?

    Dzięki za wszelkie uwagi!

    Pozdro. Groodeks.