-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Tomasz Wójtowicz <S...@t...much.spam.com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Czy udało się komuś skutecznie podpisać umowę z NETIĄ?
Date: Sun, 24 Jan 2010 01:13:05 +0100
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 71
Message-ID: <hjg3aq$nfs$1@achot.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207079115.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1264291995 24060 87.207.79.115 (24 Jan 2010 00:13:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jan 2010 00:13:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230331
[ ukryj nagłówki ]W ciągu 1,5 roku dwa razy próbowałem zostać klientem Netii. Za każdym
razem kończyło się to wypowiedzeniem umowy.
Sytuacja 1.: wrzesień 2008. Zakładałem ADSL na nie swojej linii
telefonicznej. Wg strony Netii istnieje taka możliwość, tzn. rachunki za
neta przychodzą na mnie, nie na właściciela telefonu. Wypełniłem więc
zamówienie na stronie WWW Netii. Pisało tam wyraźnie: wprowadź SWOJE
dane. Jak moje, to moje, więc wprowadziłem. Nie było nigdzie pola podaj
dane właściciela linii. Wysłałem zamówienie sądząc, że te dane wpisuje
się na umowie.
Przyjechał kurier z umową. Nie było tam żadnego pola danych właściciela
linii, ale nie zwróciłem w ogóle uwagi na ten fakt. Podpisałem, kurier
wziął umowę i pojechał. Za parenaście dni dzwonią do mnie z Netii.
Przyszła odpowiedź z tepsy. Zgadnijcie jaka. Podana osoba nie jest
właścicielem łącza. Zacząłem tłumaczyć babie w czym rzecz, a ta: ach
tak, a to wyślemy kolejnego kuriera. Wkurwiłem się, bo to oznaczało
dobre 2 tygodnie zwłoki, a net był potrzebny na gwałt, więc jeszcze tego
samego dnia wysłałem Netii poleconym wymówienie, zawiozłem właściciela
do telepunktu, podpisał umowę na Neo, włączyli po trzech dniach.
Głupotą Netii tutaj było to, że nie przygotowali na stronie WWW
odpowiedniej opcji, żeby osoba, na którą przychodzą rachunki za net była
inna niż właściciel łącza fizycznego.
Sytuacja 2.: listopad 2009-styczeń 2010: Z dniem 1. stycznia kończyła mi
się w domu umowa na neostradę. Pomyślałem, że to dobry moment, żeby
pożegnać telefrancę. Akurat zadzwoniła jakaś dupencja z Netii, więc
zamówiłem przeniesienie ADSL, telefonu i numeru do Netii. Wtedy dupencja
wbiła przysłowiowy gwóźdź do trumny - kazała mi wypowiedzieć ADSL w tepsie.
Przyjechał kurier, umowę podpisałem, ADSL w tepsie wypowiedziałem. Już
12 grudnia Netia dostała z tepsy odpowiedź, że zamówienie nie może być
zrealizowane, bo ADSL na linii zostanie wyłączone. Mogli do mnie z Netii
od razu zadzwonić. Jeszcze mogłem np. odwołać wypowiedzenie. Ale
Zosie-samosie z Netii postanowiły czekać.
1. stycznia telefranca wyłączyła mi neostradę, a sygnału z Netii nie ma.
Nieświadomy niczego dzwonię na infolinię, gdzie dowiaduję się w czym
problem. "Niech się Pan nie martwi, 4. stycznia wysyłamy nowe pismo do TP".
8. stycznia ponownie dzwonię do Netii. "Nasze pismo zostało ponownie
odrzucone, wysłaliśmy trzecie". K**wa! Jak można dwa razy wysłać błędne
zamówienie? Przecież już po pierwszej złej odpowiedzi powinni znać
dokładny status sprawy.
Dzwonię ponownie 15. stycznia. Dowiaduję się, że nie było trzeciego
pisma do TP, przez tydzień w mojej sprawie nic nie zrobili i jeszcze
tekst: chyba wyślemy do Pana aneks do umowy, ale jeszcze nic nie wiemy,
proszę się skontaktować 18. stycznia. No to już szczyt wszystkiego.
Na szczęście leżał u mnie prospekt UPC, więc zamówiłem sobie neta 25
Mbit/s i telefon w UPC z przeniesieniem numeru z tp. Podłączyli 4 dni
później. Oferta na telefon trochę mniej korzystna, ale za to internet
tak szybki, że adsl wymięka. I to autentycznie tyle jest - z serwerem w
Lublinie miałem 23,4 Mbit/s. A Netii tradycyjnie wysłałem wymówienie,
zwłaszcza, że 12. stycznia minął ustawowy termin 7 dni roboczych na
podłączenie.
Tutaj głupotą Netii są jej głupi pracownicy. Po co baba fatygowała mnie
do telepunktu z wypowiedzeniem umowy? Przecież to był początek kłopotów.
Skoro 12 grudnia już wiedzieli, że nie włączą mi neta od 1 stycznia,
czemu mnie o tym nie poinformowali? Mógłbym coś zdziałać w tp, np.
odwołać wypowiedzenie, tepsa na pewno załatwiłaby sprawę od ręki.
Tak więc moje dwie próby zostania klientem Netii rozbiły się o
biurokratyczny beton. Trzeci raz już nie będę próbował. A jakie są Wasze
doświadczenia z vice-tepsą?
--
Tomek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO