  • 11. Data: 2012-01-06 15:57:00
    Temat: Re: Czy to jest droga gruntowa ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-01-06 15:42, Adam Płaszczyca wrote:
    > Litości. Art. 25 u. 2 i u. 3...

    A art 17 u2 i u4. Jesli wyjechał z krzaków nie będących drogą twardą
    ("na drogę z pola") to w/g tego przepisu nie ma pierszeństwa. Który
    przepis jest ważniejszy?

    To ten sam gatunek niejasności co "zawracający ustepuje wszystkim" i
    potem nie wiesz czy ktoś skręca czy zawraca.

  • 12. Data: 2012-01-06 16:22:20
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-01-06 15:52, Sebastian Biały wrote:

    > Ale trawmwaj w tej sytuacji właczał się do ruchu. Więc co to ma do rzeczy.

    Boszzz, poczytaj o włączaniu się do ruchu pojazdów szynowych... (art.
    17, ust. 1, pkt 4). Por. art 25, ust. 2 i 3.

    Piotr

  • 13. Data: 2012-01-06 16:42:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-01-06 16:22, Uncle Pete wrote:
    > Boszzz, poczytaj o włączaniu się do ruchu pojazdów szynowych... (art.
    > 17, ust. 1, pkt 4).

    Teraz widzę mój błąd. Ok, rzeczywiście, pojazd szynowy nie odróznia
    drogi gruntowej.

  • 14. Data: 2012-01-06 17:15:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 06 Jan 2012 15:52:22 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Ale trawmwaj w tej sytuacji właczał się do ruchu. Więc co to ma do rzeczy.

    Matko... Art. 17...
    1. Włączanie się do ruchu następuje [...]
    4) pojazdem szynowym - na drogę z zajezdni lub na jezdnię z pętli.

    Widzisz gdzieś zajezdnię lub pętlę?
    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2012-01-06 17:17:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 06 Jan 2012 15:57:00 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > A art 17 u2 i u4. Jesli wyjechał z krzaków nie będących drogą twardą

    Art. 17 ma tylko dwa ustępy...

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2012-01-06 17:30:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 15:26:14 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A zderzyli się jeszcze w krzaczorach, czy już na jezdni jednak?

    Samochod byl na jezdni caly, a tramwaj w 3/4 ciagle w krzaczorach :-)
    Moze nawet wszystkimi kolami w krzaczorach :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-01-06 19:31:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >>> szynowemu"

    > Samochod byl na jezdni caly, a tramwaj w 3/4 ciagle w krzaczorach :-)

    I z tą częścią 3/4 się zderzył?