  • Data: 2003-11-11 00:05:53
    Temat: Czy ta konfiguracja jest aby OK?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio zmienił się właściciel mojego providera i nowy właściciel nieco
    zmodyfikował swoją sieć.

    Otóż teraz mtr do onet.pl wygląda tak:

    > 1. 1.144.0.1
    0% 4 4 48 9 19 48
    > 2. 192.168.144.1
    0% 4 4 17 7 11 17
    > 3. 213.76.0.177
    0% 4 4 12 7 18 35
    > 4. z.wro-ar2.do.wro-r1.tpnet.pl
    0% 4 4 9 9 11 13
    > 5. z.kat-r2.do.wro-r1.tpnet.pl
    0% 3 3 225 13 86 225
    > 6. z.kat-r1.do.kat-r2.tpnet.pl
    0% 3 3 153 14 61 153
    > 7. z.kra-r1.do.kat-r1.tpnet.pl
    0% 3 3 62 14 30 62
    > 8. z.kra-ar1.do.kra-r1.tpnet.pl
    0% 3 3 14 14 22 37
    > 9. 213.77.0.6
    0% 3 3 38 16 24 38
    >10. f1virt.onet.pl
    0% 3 3 17 15 19 24

    W związku z tym mam pytanie: czy to aby jest OK? Chodzi mi w szczególności o
    1.144.0.1 i potem 192.168.144.1. Wcześniej tych adresów na pewno tego nie było.

    Dodam też, że sieć wcześniej chodziła jakby lepiej. Teraz są kłopoty z
    niektórymi grami sieciowymi (np. D2 nie chodzi w ogóle).