  • 11. Data: 2011-06-25 15:09:44
    Temat: Re: Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 14:38:03 +0200, Olo napisał(a):

    > tak , w salonach innych dealerów niż Ford

    Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?

    Czy tu sami handlarze zagladaja, ze taki jest poziom paranoi?

    Jakbym byl dealerem czegokolwiek i chcial to cos tutaj zareklamowac, to
    byscie sie, koledzy niepelnosprytni, nawet nie zorientowali.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2011-06-25 21:35:33
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jun 24, 1:11 pm, "klon" <s...@y...co.uk> wrote:

    > ciekawe bo nttp tracing pokazuje e post pochodzi o jednego z diler w
    > forda.....

    A po czym wnosisz?
    Bo przez googlowy interfejs znalazlem tylko tyle:

  • 13. Data: 2011-06-25 22:01:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 12:35:33 -0700 (PDT), ptoki napisał(a):

    > A po czym wnosisz?
    > Bo przez googlowy interfejs znalazlem tylko tyle:

    Dyskutujesz z koliną?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2011-06-26 02:15:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 24 Jun 2011 13:54:53 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > Dnia Fri, 24 Jun 2011 12:01:27 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Hej, pytalem powaznie. Czy naprawde poza kolina i gowniarzami nikt nie
    > ma nic do powiedzenia...? Wszyscy jezdza szrotwagenami? :>

    a może tym gównem nikt się nie interesuje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2011-06-26 02:15:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 25 Jun 2011 15:09:44 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    > Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?

    i co chciałeś zareklamować?

  • 16. Data: 2011-06-26 10:23:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 00:15:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i co chciałeś zareklamować?

    Ha, ha.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2011-06-26 10:26:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 00:15:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a może tym gównem nikt się nie interesuje?

    Brak odpowiedzi tez jest odpowiedzia. Tylko ze ja nie pytalem o te
    nieszczesne Fordy, jakbys nie zwrocil uwagi, tylko o inne, nowsze
    "salonki".
    Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
    juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2011-06-26 13:23:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Econoline moga byc fajne, ale to juz raczej dosc wiekowe samochody. A ja
    > juz mam dwa stare auta i trzecie mi niepotrzebne.

    I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

  • 19. Data: 2011-06-26 13:30:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Jun 2011 11:23:43 GMT, to napisał(a):

    > I pewnie chcesz je sprzedać? To nie giełda ogłoszeniowa! ;)

    Kurde! I teraz mi to mowisz? Zburzyles moj swiat.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 20. Data: 2011-06-26 14:03:31
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-25 15:09, Maciek pisze:

    > Zartujesz sobie, czy jestes kolejnym z serii matolow?
    >
    > Czy tu sami handlarze zagladaja, ze taki jest poziom paranoi?

    ?
    idź do innego salonu, zamiast siedzieć na forach, takich aut jest sporo
    i to o niebo lepszych, choćby ze stajni VW... Moim zdaniem sam jesteś
    matoł i to ze zdwojoną paranoją.