  • 11. Data: 2014-08-10 22:04:52
    Temat: Re: Czy dacia Lodgy się nada?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-08-10 21:34, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Łeno NIGDY im na to nie pozwoli... Oglądałem Lodgy i pomysł na samochód
    > jest świetny, ale silniki z kosiarki oraz bardzo ostre oszczędności na
    > wnętrzu były tematem nie do przejścia. Ostatnim kluczem do trumny były
    > wyniki testów zderzeniowych...

    Na to też zwróciliśmy uwagę. Ale czy to nadal są testy przywalenia
    w labolatoryjną przeszkodę?

    Seco

  • 12. Data: 2014-08-11 06:04:07
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:53e7d06a$0$2224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na to też zwróciliśmy uwagę. Ale czy to nadal są testy przywalenia
    > w labolatoryjną przeszkodę?

    Tak ino problem w tym, że Lodgy poddała się do tego stopnia, że drzwi wypchnęło
    poza obrys samochodu i dlatego skończyło się na 3/5 gwiazdek :/ Inne rzeczy,
    które mi się nie podobały to hamulce bębnowe z tyłu i zawieszenie na belce tzn.
    brak niezależnego zawieszenia tylnych kół. Tak wiem, że to jest niby "tani"
    samochód i że się czepiam, ale mimo wszystko nie kosztuje to 25 tys. PLN.
    Ostatnia rzecz to takie dziwne poczucie, że te samochody są wytłoczone z
    cienkiej blachy.

    To co mi się bardzo podobało to fakt, że wkładasz rower górski BEZ wyjmowania
    kół do środka bez problemu :D no i z zewnątrz wgląda ładnie. W środku kokpit też
    jest ok, ale poza tym to straszna oszczędność na całej reszcie...

    Gdyby był samochód taki jak Lodgy czyli duży, kwadratowy a do tego silnik 2.0
    Pb, lepszy środek, inny zawias z tyłu i hamulce to mógłbym _BARDZO_ poważnie o
    czymś takim pomyśleć bez względu na to jaki znaczek jest na masce, ale póki co
    nie ma więc temat umarł.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2014-08-11 06:59:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-08-05 21:19, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    > Nadal szukamy auto sportowego...
    > ... czyli takiego, które pomieści całą rodzinę i niezbędny sprzęt
    > sportowy ;)

    Szukalem Lodgy, prawie kupowałem Lodgy i kupiłem Orlando :)

    Nie to żebym jakoś strasznie polecał, ale autko ma równie niewygodną
    kanapę z tyłu ale kiedy nie mam nikogo z tyłu to chowam na płasko. W
    Lodgy sposób mocowania tylnych foteli był jakiś kompletnie dziwaczny. No
    i jakoś nie sprawia wrażenia tandety, co nie znaczy że nie jest :)

  • 14. Data: 2014-08-11 07:55:17
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 11:13:33 UTC+2 użytkownik pwz napisał:
    > W dniu 2014-08-05 21:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Napiszę tak: mam starszą siostrę Lodgy, czyli Dacię Logan MCV z
    > silnikiem 1,6 (105 koni) - pełna zgoda, że przy tej wielkości auta
    > poniżej 100KM to porażka. Dodatkowy minus: przy większych prędkościach
    > (+120 km/h) jest głośna. Reszta: Daczka w tym roku kończy 5 lat. Wlewam
    > paliwo i jeździ. W międzyczasie drobne naprawy (spryskiwacz tylnej
    > szyby, odklejona uszczelka przedniej szyby) oraz jedna poważna (przednie
    > zawieszenie) - wszystko zrobione na gwarancji, więc bezboleśnie. Duży

    Fajny oksymoron. Wlewam paliwo i jezdze... a auto sie sypie :) Piekny przyklad
    idealizowania wlasnego samochodu. Przed uplywem pieciu lat tyle awarii, w tym
    powaznych (uszczelka przedniej szyby tez jest powazna - ciekawe gdzie Ci sie woda
    mogla dostac), to jest jakis kosmos. Nawet w polonezie w takim wieku nic mi sie nie
    zepsulo, nie mowiac o fiatach i pugach, ktorymi pozniej jezdzilem.

    Do pieciu lat, ma byc NAPRAWDE - plyny, filtry, klocki, OBT... plyny, filtry, klocki,
    OBT... i tak w kolko. No, piora wycieraczek mozna sobie zmienic. Oczywiscie pisze o
    przebiegach do tych 20-25k rocznie.