  • 51. Data: 2014-09-16 16:15:47
    Temat: Re: Czy da się przeżyć z elektroniki?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > ech ta europa... widać musiałeś poprzeć kogo wypadało, że Ci dali
    > zarobić... koleś...

    Tusk to mój wujek.

  • 52. Data: 2014-09-16 16:17:54
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Widzę, że często padająca odpowiedż to przemysł. Ciekawe ile to potrwa,
    > bo jak większość przemysłu podanie i wyniesie się do Chin to co wtedy?

    Wtedy wtorek będzie w sobotę. Jeśli rozumiesz, co przez to chciałem
    powiedzieć...

  • 53. Data: 2014-09-16 16:27:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie ma to jak zadowalać gronkiewicz waltz co?

  • 54. Data: 2014-09-16 16:34:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > nie ma to jak zadowalać gronkiewicz waltz co?

    zajebiście. Ale też możesz spróbować, z Jarosławempolskęzbawem.

  • 55. Data: 2014-09-16 17:03:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 16 września 2014 07:40:18 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Widzę, że często padająca odpowiedż to przemysł. Ciekawe ile to
    > potrwa, bo jak większość przemysłu podanie i wyniesie się do Chin to
    > co wtedy?

    To raczej od nich do nas będzie szedł przemysł. W 2012 najniższe
    średnie wynagrodzenie (znaczy się w najbiedniejszej prowincji)
    było na poziomie 1500 zł, teraz nie wiem ale pewnie podskoczyło.

    L.

  • 56. Data: 2014-09-16 17:16:05
    Temat: Re: Czy da si? prze?y? z elektroniki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Polak kombinuje jak oszukac, To polska "innowacyjnosc".

    Przypomniała mi się historia pewnej płyty CD. Wydana zdaje się
    przez Sony Music. W zasadzie to Japończycy, ale przecież tak
    nie do końca. Miała innowacyjne zabezpiecznia przed kopiowaniem.
    Jak tylko ukazała się w sklepach, to jeszcze tego samego dnia
    jeden z nabywców wziął czarny mazak, zrobił na płycie kreskę
    w odpowiednim miejscu, włożył do komputera i skopiował. On znał
    się na teorii zapisu na płytach, więc nie musiał nawet kombinować
    przed maznięciem tej krechy. Czy facet miał nazwisko na "-ski",
    tego nawet nie wiem i nie uważam za istotne. W każdym razie
    opisał co zrobił w Internecie. Bo czego miał się wstydzić?
    Ci wydawcy od płyty też opisali -- że dali fachowcom kilkaset
    tysięcy za zabezpieczenie nagrania. Tak sobie teraz myślę, kto
    przy tej innowacyjności kombinował najmocniej, kto oszukiwał,
    a zwłaszcza kogo.

    > Wymiotowac sie chce

    Śmiało, proszę sobie ulżyć.

    --
    Jarek

  • 57. Data: 2014-09-16 17:23:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):
    > A w elektronicznym zasady finansowe nie obowiazuja?

    Tego nikt nie kwestionował.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 58. Data: 2014-09-16 17:24:22
    Temat: Re: Czy da się przeży? z elektroniki?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):
    > I myslisz ze ktos znajacy taka nisze poda ci ja na tacy zamiast samemu
    > w nia wskoczyc?...
    > A jak znalezc klientow? No, to jes twlasznie Sztuka Biznesu. Nikt ci
    > tego nie powie. Raczej sam tych klientow wezmie
    > Naiwnys jak dziecko...
    > A.L.

    Nikt nie prosił o podawanie na tacy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 59. Data: 2014-09-16 17:33:02
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):
> [...]
    > A jak znalezc klientow? No, to jes twlasznie Sztuka Biznesu. Nikt ci
    > tego nie powie. Raczej sam tych klientow wezmie

    Nikt nie prosił o podawanie na tacy, chodziło o ogólne informacje. I takie
    zostały w tym wątku udzielone, więc pytania naiwne nie były.

    BTW. ForteAgent nie umie UTF w tytule posta?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 60. Data: 2014-09-16 17:36:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Sep 2014 08:03:07 -0700 (PDT), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:
    > To raczej od nich do nas będzie szedł przemysł. W 2012 najniższe
    > średnie wynagrodzenie (znaczy się w najbiedniejszej prowincji)
    > było na poziomie 1500 zł, teraz nie wiem ale pewnie podskoczyło.

    Z Chin do nas?? W 2005 osobiście widziałem nastoletnie (16-17)
    dziewczynki pracujące przy tokarkach na zmianę z rodzicami za
    kilkanaście $/mies i mieszkające nad fabryką (okolice Wuxi). Pamiętam
    też dworzec kolejowy w Shanghai'u przed którym koczowali przybysze z
    prowincji za chlebem. No chyba, że od tamtej pory się zmieniło.

    --
    Marek