    From: Karol Y <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy brać Audi A4 1.9 TDI 90KM?
    Date: Fri, 02 Sep 2011 23:21:06 +0200

    Cześć, dostałem propozycję od znajomego rodziny i chciałem zasięgnąć
    Waszej opinii.

    Autko to Audi A4 1.9 TDI 90KM z 1997, w 2006 sprowadzony z Anglii.
    Zrobiona przekładka razem z reflektorami. Przebieg 224kkm, wyposażenie
    mnie odpowiada więc tutaj nie wymieniam.

    Jeszcze autka nie oglądałem, ale przed chciałbym się spytać gdzie
    zaglądać w tym modelu, na co zwrócić uwagę? A i przede wszystkim nie
    miałem jeszcze diesla. Jak spisuje się ta jednostka i jakie są ~koszty
    eksploatacji tego modelu. W sieci nieco informacji znalazłem np. to z
    grupy - http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=10841
    0 i jeżeli
    ceny są nadal aktualne, to przednie zawieszenie rzeczywiście może boleć
    w tym modelu.

    I przede wszystkim, warto się w ogóle zainteresować? Cena w dolnym
    przedziale cenowym z aledrogo.

    --
    Mateusz Bogusz