  • 1. Data: 2011-02-13 15:48:17
    Temat: Czy ActionScript jest kompilowany czy interpretowany?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Czy ActionScript jest kompilowany czy interpretowany? Chodzi mi o to czy
    te wszystkie flashowe animacje na stronkach są skryptami czy binarnymi
    pluginami odpalanymi przez plugin przeglądarki Flash?

    dzięki
    Szyk

  • 2. Data: 2011-02-13 15:57:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 13.02.2011 16:48, Szyk pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ActionScript jest kompilowany czy interpretowany?
    Kompilowany do bytecode. Co się z nim dalej dzieje - nie wiem.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-02-13 16:15:33
    Od: psychob <p...@g...cum>

    Niejaki *Michoo* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
    _pl.comp.programming_:

    Pewnie jest potem interpretowany ;)

    --
    [ http://psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa

  • 4. Data: 2011-02-13 19:39:36
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 02/13/2011 05:15 PM, psychob wrote:
    > Niejaki *Michoo* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
    > _pl.comp.programming_:

    > Pewnie jest potem interpretowany ;)

    Potem jest zamieniany na kod natywny przez JITa.

    JD