  • 1. Data: 2010-03-27 00:07:27
    Temat: Czujniki parkowania elektromagnetyczne - z czym to sie je? Dziala?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://www.carparkingsensordirect.com/

    Sa tez na allegro http://allegro.pl/item974623994.html

    cena dobra...

    Niby wszystko super, nie widac tego, nie trzeba dbac o czystosc sensorow itd.
    Same zalety. Ale jak to cholerstwo wykrywa przeszkody i jak duze musza one byc
    by system zadzialal!?

    Nie wiem jak to ma wykryc np krzaki? Albo wyzszy kraweznik? Nie pokaze tez z
    ktorej strony jest przeszkoda ale to nie ma znaczenia. Ciekawi mnie
    prawidlowosc wskazania przy krawezniku, przy drzewie i przy stalowym slupie.
    Powtarzalnosc pomiarow dla roznych materialow potencjalnych przeszkod. Jakby to
    bylo tak dobre to by montowali fabrycznie w samochodach a montuja jedynie
    ultradzwiekowy sprzet.

    Czy ktos testowal taki wynalazek?

    Musze zamontowac system parkowania/cofania w swojej furze bo mam dosc modlenia
    sie czy za mna cos nie stoi, nie wystaje, zreszta raz juz przetarlem betonowy
    slupek, lekko bo lekko ale wyskoczyl mi na jezdnie jakos :)

    A i tak pewnie zakupie tradycyjne (bez wyswietlacza bo po co mi on - prada?)
    sensory. Jak pomalowac sensory? Zwykla farba w sprayu zlapie mi sliski plastik
    czujnika (moge zmatowic) na tyle mocno by nie zeszla na myjni?