  • 1. Data: 2023-06-22 23:19:50
    Temat: Cztery głośniki na krzyż
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    I to dosłownie na krzyż :)

    Kolega zadał mi pytanie jak niżej. Ja nie mam pojęcia, choć wg mnie ma to
    szansę jakoś brzmieć. A wy macie?

    Powiedz mi taka rzecz
    Mam pomieszczenie 3x4m
    Chciałbym w miarę równomiernie je nagłośnić
    Myślałem żeby w 4 rogach umieścić małe głośniki typu satelity
    I podłączyć naprzemiennie lp pl tak żeby niezależnie jak staniesz mieć
    dźwięk z dwuch kanałów
    Wiesz co mam na myśli
    Po przekątnej lewe po drugiej przekątnej prawe
    LP
    PL
    I zasilić to z jednego wzmacniacza
    Wiem że jeśli będą różnice między kanałami to będzie przekłamanie
    Co o tym myślisz?

    --
    Buldog szczeka na jamniczkę siedzącą na parapecie okna:
    - No, zeskocz tu do mnie mała...

  • 2. Data: 2023-06-22 23:43:39
    Temat: Re: Cztery głośniki na krzyż
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > PL
    > I zasilić to z jednego wzmacniacza
    > Wiem że jeśli będą różnice między kanałami to będzie przekłamanie

    Niech ustawi, odsłucha i najlepiej zapisze na kartce wrażenia. Potem
    niech odsłucha to ktoś, kto wie na czym polega stereo i mu odpowie w
    konfrontacji z tym, co napisał :)

    Następnie, niech podłączy to w klasyczny sposób w sensie quasi quadro.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-06-23 00:00:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jun 2023 23:43:39 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

> [...]
    > konfrontacji z tym, co napisał :)
    >
    > Następnie, niech podłączy to w klasyczny sposób w sensie quasi quadro.

    Ale swego czasu robiło się takie instalacje w salch klubowych, dyskotekach
    itp.
    Osobiście ni słyszałem.
    Natomiast w niektórych nietypowych układach puszczało się jeszcze sygnał w
    synfazie, ale chyba nie w tym przypadku. Natomiast do testĂłw moĹźna tak
    zrobić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-06-23 14:27:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

> [...]
    > PL
    > I zasilić to z jednego wzmacniacza
    > Wiem że jeśli będą różnice między kanałami to będzie przekłamanie

    Wiele lat temu bawiłem się w takie rzeczy, nawet w podobnym pokoju.
    Wniosek jest jednoznaczny, w tak małym pomieszczeniu nie przebijesz
    zwykłego stereo. Ale pobawić się warto, zabawa jest fajna.

    P.P.