  • 1. Data: 2010-09-29 21:42:11
    Temat: Częstochowa - Ostrów Mazowiecka którędy?
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    Witam

    W czwartek ok 16 ruszam z Częstochowy do Ostrów Mazowiecka. Jak lepiej
    jechać:
    - przez Warszawę?
    - przez Górę Kalwiaria?

    Jadąc przez DC w Jankach będę pewnie ok. 18, nie wiem jak wygląda przelot
    przez Wawę w czwartek o tej porze.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 2. Data: 2010-09-29 21:56:45
    Temat: Re: Cz?stochowa - Ostr?w Mazowiecka kt?r?dy?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-09-29 21:42, art_noise pisze:
    > Witam
    >
    > W czwartek ok 16 ruszam z Cz?stochowy do Ostr?w Mazowiecka. Jak lepiej
    > jecha?:
    > - przez Warszaw??
    > - przez G?r? Kalwiaria?
    >
    > Jad?c przez DC w Jankach b?d? pewnie ok. 18, nie wiem jak wygl?da przelot
    > przez Waw? w czwartek o tej porze.
    >
    > Pozdrawiam
    > Art_noise

    Mszczonów - Grójec - Mińsk Mazowiecki - Łochów i dalej prosto.
    Chociaż pewnie postoisz w Górze przed rondem, w Kołbieli ... ale to
    wszystko zależy od szczęścia.
    Jadąc przez DC postoisz na TT swoje, Raszyn też odstoisz :)

    TT już o 14:30 zaczyna się na moście Grota korkować ;)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-09-30 09:43:44
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > MszczonĂłw - GrĂłjec - MiĹ&#65533;k Mazowiecki - Ĺ&#65533;chĂłw i dalej prosto.
    > ChociaĹź pewnie postoisz w GĂłrze przed rondem, w KoĹ&#65533;ieli ... ale to
    > wszystko zaleĹźy od szczÄ&#65533;&#65533;ia.
    To rondo trzeba o tej porze objechać od południa. Tzn. tuż przed nim odbijasz w
    prawo tak aby dojechać do trasy od strony Warki. I wtedy nie stoisz. Tylko nie
    wiem czy teraz ta uliczka jest przejezdna, bo chyba zrobili jednokierunkową?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/