  • 1. Data: 2011-02-21 12:01:19
    Temat: Czemu nagle FireFox mi 5-7 sek. czeka na otwarcie strony ?
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Objaw pojawił się nagle i wygląda następująco: FF uruchamia się szybko, ale po
    szybkim wczytaniu i otwarciu się okna programu trwa
    5-7sekund aż wogóle zacznie wczytywać stronę startową (goole), a wczesniej przy 2
    Megabitach netu stacjonarnego wczytywał ją
    natychmiast. Objaw powtarza się zawsze ale tylko przy ponownym otwieraniu firefoxa;
    jeśli jest już otwarty to kolejne strony wchodzą
    szybko.

    Mam: XP SP3 legal z wszystkimi łatkami, Antyvirus Avasta Freeware (wyłączenie go nie
    pomaga), AdBlock+ ( też bez zmian po
    wyłączeniu), net stajonarny 2Mbity, FF 3.6.13

    Krzyś

  • 2. Data: 2011-02-21 15:20:02
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    NTG -> alt.pl.mozilla