  • 131. Data: 2017-01-26 13:29:44
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 26.01.2017 o 09:37, J.F. pisze:

    >Do prywatnego żarcia pracowników,

    No to ktos sie wykazal przy opisie "stanowiska pracy" :-)

    >podobnie czajnik taki jak w domu czy ekspres do kawy.

    Nieistotne ze taki sam, instrukcja widac musi byc :-)

    >Jedynie drukarka do zadań służbowych typowo.

    A jak krawat wciagnie ?

    >Niedługo do długopisu będzie taka instrukcja ;)

    Oko mozna sobie wybic :-)

    J.

  • 132. Data: 2017-01-26 13:32:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >Akurat polskie banki to ścisła światowa czołówka w dziedzinie
    >informatyzacji.

    Ale rozleglosc terytorialna/czasowa innych jest jednak wieksza.

    >Ale nie tylko banki mają takie problemy, telekomy i koleje to jeszcze
    >większe molochy.

    Jak to juz dawno temu uslyszalem na pewnej prezentacji:
    "maintenance window evaporated".

    Musi dzialac caly czas.

    J.

  • 133. Data: 2017-01-26 13:45:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Oko mozna sobie wybic :-)

    Ale jak już ktoś dostanie instrukcję i przejdzie szkolenie BHP,
    to przez pięć lat może nic innego nie robić, tylko używać.

    --
    Jarek

  • 134. Data: 2017-01-26 14:04:53
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Cezary Grądys wrote:

    > To jest ogromny błąd, ale niestety jest taka mentalność, że będziemy
    > sprzedawać miliardy sztuk, nawet z małym zyskiem, rynek chiński
    > zasypiemy..

    Hm, ale Sebastian ma w tej sprawie całkowitą rację: głównymi czynnikami
    napędzającymi rozwój techniczny w dziedzinie komputerów osobistych i
    łączących je sieci jest branża porno i gry. W mniejszym stopniu pirackie
    filmy. Czy się to komuś podoba, czy nie. :-)

    A niezadowolonych tego stanu rzeczy jest sporo. Kolega gdzieś wyczytał
    o rodzącym się buncie wśród pracownic wspomnianej branży rozrywkowej,
    którym technologia 4K jest bardzo nie w smak, bo wychodzą wszystkie
    niedostatki i muszą bardziej dbać o swoje narzędzia pracy. A że
    scenariuszem trudno tam nadrobić... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 135. Data: 2017-01-26 14:15:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Jan 2017 08:53:43 +0100, Cezary
    Grądys<c...@w...onet.pl> wrote:
    > Tymczasem te 10%, czy 1% lub nawet 0,1% jest ogromnym rynkiem dla
    firmy

    True.

  • 136. Data: 2017-01-26 14:24:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

> [...]
    > którym technologia 4K jest bardzo nie w smak, bo wychodzą wszystkie
    > niedostatki i muszą bardziej dbać o swoje narzędzia pracy. A że

    Tak samo wygląda to w całej telewizji. Już w czasie wprowadzania HD
    zauważono, że koszty sprzętu są niczym wobec koniecznych nakładów na
    scenografię i inne pudernice.

    Jarek

    --
    -- Nachalne są te kurwy i zuchwałe. Żeby jeszcze taka małpa była podobna
    do ludzi! Ale suche to jak bocian, niczego na niej nie widać prócz tych

  • 137. Data: 2017-01-26 14:43:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "slawek"

    > Bluetooth działa mi bez problemu.

    Problem z Windows jest taki, że one lepiej niedziałają. Jeżeli
    niedziałają to niedziałają.

    W Linuksie jak coś niedziała, to można jeszcze spróbować: a może z
    innym hardware? A może inny Linuks? A może samemu coś zrobić?
    ---
    ... a może Windows ?

  • 138. Data: 2017-01-26 15:06:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Cezary Grądys wrote:

> [...]
    >łączących je sieci jest branża porno i gry. W mniejszym stopniu
    >pirackie filmy. Czy się to komuś podoba, czy nie. :-)

    No nie wiem, nie wiem.
    Byl czas, gdy komputery tak na styk mogly filmy pokazywac.
    Ale to dawno minelo, teraz film nie stanowi problemu ... kupisz nowy
    komputer, zeby pornosa w 4K obejrzec ?
    A nawet jak kupisz, to czy porno bedzie glowna trescia ogladana ?

    Za to gdzies tam w porno widze spore zaangazowanie biznesowe i
    zasobowe ... biznes to na pewno jakis jest, ale czy klienci tak
    chetnie placa ?

    Jak sam piszesz - wydatki na narzedzia sa duze :-)

    J.

  • 139. Data: 2017-01-26 15:43:38
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    > Ale jak już ktoś dostanie instrukcję i przejdzie szkolenie BHP,
    > to przez pięć lat może nic innego nie robić, tylko używać.

    W takich firmach to strajk włoski najlepszy, teraz powinienem
    powiedzieć, że chcę na szkolenie z czajnika, lodówki i innych;)
    No i lekarz może też, do pracy z wrzątkiem nie mam badań;)

  • 140. Data: 2017-01-26 16:30:51
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    J.F. wrote:

    > Byl czas, gdy komputery tak na styk mogly filmy pokazywac.
    > Ale to dawno minelo, teraz film nie stanowi problemu ... kupisz nowy
    > komputer, zeby pornosa w 4K obejrzec ?

    Kupisz nowy monitor z 3D, a 4K to on będzie miał w bonusie. :-)
    Do tego nową kartę graficzną, bo stara 3D nie uciągnie, a i gry
    skaczą. A skoro kartę, to może jej slot nie pasować, a nawet jak
    pasuje, to ten komputer jakiś taki stary jest i muli... :->

    No i trzeba mieć czym ściągnąć te 3D w 4K... O, właśnie tepsa
    reklamuje światłowód 600Mbit... :->

    > A nawet jak kupisz, to czy porno bedzie glowna trescia ogladana ?

    Ale rozmawiamy o mnie? :->

    Ja nie chcę (i nie mam) monitora 4K, ani w domu, ani w pracy.
    Słaby wzrok, więc po co mam jeszcze bardziej nie widzieć? :-(

    > ... biznes to na pewno jakis jest, ale czy klienci tak chetnie placa ?

    Dochody branży są gigantyczne, więc ktoś płaci. Na JoeMonsterze niedawno
    pisali, że w samych USA nowe dzieło z tej gałęzi kinematografii wychodzi
    średnio co 37 minut. Ile w tym prawdy -- nie wiem, ale jakoś wydaje
    mi się to wiarygodne. :-)

    Pozdrawiam, Piotr