  • 1. Data: 2013-04-19 22:11:21
    Temat: Czas juz.
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Właśnie niedawno minęło równe 20 lat od czasu gdy napisałem pierwszy swój post na
    usenecie.
    Czas sie pożegnać. Czynię to bez żalu (choć... "kiedyś to był usenet" ;)
    Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję (choć raczej za dużo "dobra" od Was młodych
    przez te lata nie uświadczyłem...).
    Życzę: ODWAGI^2 ;), zdrowego indywidualizmu, maksymalnej niezależności,
    _profesjonalizmu_ !,
    porządnego (czyli wibitnego:) rzemiosła miast ślepego podążania za kolenymi silver
    bullets,
    posiadania zawsze _własnego zdania_, nie poddawania się "odruchowi stadnemu" (czyli
    tworzeniu
    TWA - Towarzyst Wzajemnej Adoracji), umiejętności dostrzeżęnia i powiedzienia wprost
    , że:
    "Król jest nagi" (bez względu na konsekwencje - choćby to miała być utrata "apanaży
    czy pracy ;)

    3majcie się.

    AK

  • 2. Data: 2013-04-20 03:02:52
    Temat: Re: Czas juz.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 22:11:21 +0200, AK napisał(a):

> [...]
    wprost , że:
    > "Król jest nagi" (bez względu na konsekwencje - choćby to miała być utrata

    Cześć.

  • 3. Data: 2013-04-20 07:29:41
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, April 19, 2013 10:11:21 PM UTC+2, AK wrote:
> [...]
    wprost , że:

    > "Król jest nagi" (bez względu na konsekwencje - choćby to miała być utrata

    Zostań :)

  • 4. Data: 2013-04-22 09:49:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Napisałem to na pl.comp.lang.c, napiszę też tutaj. Trzymaj się i nie daj :)

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 5. Data: 2013-04-22 12:12:50
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    AK <n...@n...com> wrote:
> [...]
    wprost , że:
    > "Król jest nagi" (bez względu na konsekwencje - choćby to miała być utrata

    ... RIF - odpoczywaj w FB;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 6. Data: 2013-04-23 04:17:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 19 Apr 2013 22:11:21 +0200, "AK" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    , że:
    >"Król jest nagi" (bez względu na konsekwencje - choćby to miała być utrata "apanaży

    I to wlasnie wtedy gdy wrocilem???

    A.L.